
MC20 Folgore je predstavljen u jesen 2020. godine te je trebao imati pogon s tri elektromotora, kao i bolje performanse u odnosu na verziju s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Prošle godine su iz Maseratija rekli da će MC20 Folgore stići 2025. godine.

"Idemo punim gasom predvodeći promjene u elektrifikaciji", rekao je tadašnji direktor Davide Grasson, no od toga neće biti ništa, što je sada za magazin Car & Driver potvrdio glasnogovornik Maseratija.

"Analiza tržišta za segment supersportskih automobila, a posebno kupaca modela MC20, pokazala je da oni žele voziti automobile s moćnim SUS motorima. Ovi kupci nisu spremni preći na električna vozila u bliskoj budućnosti", kazao je on.

To uopće nije iznenađenje, jer se postavljalo pitanje da li je odgovor na GranTurismo Folgore "aktivirao alarm" u Modeni. S cijenom od 199.000 eura, ovaj automobil pokreću tri elektromotora, koji isporučuju 761 KS i 1.348 Nm obrtnog momenta. Coupe s pogonom na sva četiri točka ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi te dostiže maksimalnih 325 km/h, a njegov domet iznosi 375 km/h.
Autocar je objavio da Maserati sada planira detaljno osvježiti MC20. Vjeruje se da će facelift biti inspirisan modelom MC20 GT2 Stradale, koji krasi dizajn inspirisan autosportom, kao i da će ga pokretati poboljšani 3,0-litarski V6 twin-turbo motor, koji razvija 640 KS i 720 Nm obrtnog momenta.
"Smrt" modela MC20 Folgore pokreće pitanje o Maseratijevoj električnoj budućnosti, no ovo nije prvi sportski automobil koji je ostao propali projekt. Koncept Alfieri je predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2014. godine te su najavljeni planovi za produkcijski model, koji je trebao stići prije 2018. godine u formi coupea i kabrioleta. Kompanija je čak obećala V6 motor snage 410, 450 i 520 KS, no sve je propalo.