Baziran na AMG-ovoj platformi, ovaj model ima za cilj da ode dalje od tipične formule dodavanja specijalnih detalja standardnom Mercedesovom SUV-u. Umjesto toga je dizajniran od "nule" te ima AMG-ov DNK u svom korijenu.
SUV je razvijen na AMG.EA platformi i prodavat će se kao AMG-ov model, a ne kao verzija Mercedesovog SUV-a visokih performansi. Insistiranje brenda da "model prije svega bude AMG, a potom električni" nagovještava potencijalno preispitivanje onoga što električni SUV visokih performansi zapravo može isporučiti.
Skica otkriva nekoliko naznaka, mišićav profil, dugu haubu, agresivne linije blatobrana i liniju krova koja se čini kao da je inspirisana onom kod modela Ferrari Purosangue, no dizajn je definitivno iz AMG-ove "kuhinje".
AMG.EA platforma sadrži 800V arhitekturu te će se koristiti za nadolazeći i još uvijek neimenovani SUV, kao i električnog nasljednika modela 4-Door AMG GT. Oba električna modela će biti opremljena laganim aksijalnim elektromotorima, koje je za AMG razvila britanska kompanija Yasa.
Očekuje se da će četiri elektromotora isporučivati 1.014 KS te da će omogućiti pogon na sva četiri točka, kao i mogućnost raspodjele obrtnog momenta. Također, automobil će imati sistem upravljanja na sva četiri točka, aktivni ovjes i bateriju specifičnu za AMG.
Očekuje se da će veličinom SUV približno odgovarati konceptu Vision AMG iz 2022. godine, odnosno da će imati dužinu od oko 5,1 metar te međuosovinsko rastojanje duže od tri metra. To znači da će imati širi trag točkova u odnosu na Mercedes-AMG GLE 63 te da će se približiti potpuno električnom flagshipu EQS SUV.
Na papiru, njegovi rivali se nalaze na oba kraja pogonskog spektra, od Porsche Cayennea GT i Aston Martina DBX s konvencionalnim pogonom pa do hibridnih i potpuno električnih konkurenata kao što su BMW XM, Lamborghini Urus i Lotus Eletre.
Više informacija se očekuje u narednim mjesecima.