GER 800 paket uključuje široki body kit, veće felge, glasniji izduvni sistem, niži ovjes i prilično veliko povećanje snage SUV-a visokih performansi.
AMG-ov twin-turbo 4,0-litarski V8 motor sada razvija 800 KS I 1.000 Nm obrtnog momenta zahvaljujući dodatnom električnom kompresoru, kao i poboljšanjima turbopunjača, ECU jedinice i izduvnog sistema.
Radi se o povećanju snage za 188 KS i 150 Nm obrtnog momenta u poređenju sa fabričkim modelom, kojim se GLE izjednačava s Brabusom 800 Coupe. Pored dodatne snage, GER 800 je dobio glasniji izduvni sistem s OPF-Delete Sport downpipeom i dva katalizatora s 300 ćelija.
Očekivano, eksterijer je znatno modifikovan, a karbonske komponente potpisuje TopCar Design. Oni uključuju proširenja blatobrana i umetke za prednji i stražnji branik. Coupe-SUV je dobio i produženi spojler u obliku pačijeg repa, kao i haubu s ventilacijskim otvorima.
Manhart nije zaboravio ni set žutih naljepnica, koje prave kontrast u odnosu na izloženi karbon i mat tamno zelenu karoseriju. GER 800 je dobio novi set 23-inčnih Manhart Concave One felgi u crnoj boji sa žutim detaljima. Naprijed su gume dimenzija 285/35ZR23, a nazad 325/30ZR23.
Flagship visokih performansi je već spušten fabrički, no Manhart je također poradio na ovjesu te ga spustio za dodatnih 30 mm.
Naravno, unutrašnjost je također doživjela promjene, presvučena je kožom i Alcantarom, a kontrast pravi žuti konac. Manhartove oznake se nalaze na naslonima za glavu i patosnicama, a unutrašnjost krase i brojni karbonski detalji.
Cijena modifikacija nije objavljena.