Novi CLS se proizvodi na istoj traci kao i E-Klasa sedan i karavan, što ima smisla jer ovi modeli dijele mnogo istih komponenti. Također, pridružio im se i sportski Mercedes-AMG CLS 53 predstavljen prošle sedmice na Sajmu automobila u Detroitu.
Iz Mercedesa ističu da je postrojenje u Sindelfingenu jedna od najnaprednijih fabrika na svijetu koja koristi savremenu tehnologiju. "Pametni" sistem automatski prepoznaje koji je šarafciger potreban zaposleniku, a zaposlenik istovremeno ima sve podatke koji su potrebni za brzu proizvodnju.
E-Klasa i CLS nisu jedina dva modela koja se proizvode u Sindelfingenu s obzirom na to da je fabrika zadužena i za proizvodnju S-Klase sedana, coupea i kabrioleta. Osim toga, Mercedes-Maybach i Mercedes-AMG GT se također proizvode u istom postrojenju iz kojeg dnevno izađe blizu 200 automobila.
Iz Mercedesa ističu da su upravo oni izmislili "četverovratni coupe" još 2003. godine kada se pojavio prvi CLS, iako neki tvrde da je i prije njega bilo sedana sa sličnom linijom krova. Primjer je Rover P5 iz šezdesetih koji se smatrao četverovratnim coupeom.
Ako se nadate CLS-u Shooting Brake, to je uzalud, jer Mercedes neće proizvesti takav model zbog slabog interesa kupaca.