Mercedes-Benz za promociju električne G-Klase angažovao Bradleyja Coopera
Njemački gigant je objavio reklamu koja prikazuje kako električna G-Klasa savladava nešto što se čini kao neosvojiva planina. Uprkos CGI tehnologiji, prizor G-Klase na vrhu strme litice djeluje impresivno. Potom kamera skreće s Cooperovog oka na plavu električnu G-Klasu, koju je parkirao na velikoj hrpi kamenja u centru grada i priključio punjač.
Ovom reklamom Mercedes ističe najvažnije aspekte G-Klase, činjenicu da je riječ o sposobnom terencu te da je izuzetno privlačan bogatim kupcima koji se voze gradskim ulicama, ali i koji vjerovatno neće "skrenuti" s asfalta.
To objašnjava zašto je Mercedes odlučio održati svjetsku premijeru u Los Angelesu u aprilu ove godine, preciznije, na "pragu" Beverly Hillsa u Franklin Canyon Parku, a to je lokacija kojom se kreću bogati i poznati s afinitetom prema G-Klasi.
Na događaju su bile prisutne brojne slavne ličnosti.
Električna G-Klasa u Njemačkoj košta nešto više od 142.000 eura, dok cijena Edition One verzija iznosi 192.524 eura u Evropi.