Namjera je jasna
44

Mercedes-Benz za promociju električne G-Klase angažovao Bradleyja Coopera

D. B.
Nakon svjetske premijere električne G-Klase, Mercedes-Benz je za promociju ovog modela angažovao holivudskog glumca Bradleyja Coopera, koji ima zadatak da uvjeri slavne ličnosti i ostale kupce "dubokih džepova" da kupe ovaj model.

Njemački gigant je objavio reklamu koja prikazuje kako električna G-Klasa savladava nešto što se čini kao neosvojiva planina. Uprkos CGI tehnologiji, prizor G-Klase na vrhu strme litice djeluje impresivno. Potom kamera skreće s Cooperovog oka na plavu električnu G-Klasu, koju je parkirao na velikoj hrpi kamenja u centru grada i priključio punjač.

Ovom reklamom Mercedes ističe najvažnije aspekte G-Klase, činjenicu da je riječ o sposobnom terencu te da je izuzetno privlačan bogatim kupcima koji se voze gradskim ulicama, ali i koji vjerovatno neće "skrenuti" s asfalta.

To objašnjava zašto je Mercedes odlučio održati svjetsku premijeru u Los Angelesu u aprilu ove godine, preciznije, na "pragu" Beverly Hillsa u Franklin Canyon Parku, a to je lokacija kojom se kreću bogati i poznati s afinitetom prema G-Klasi.

Na događaju su bile prisutne brojne slavne ličnosti.

Električna G-Klasa u Njemačkoj košta nešto više od 142.000 eura, dok cijena Edition One verzija iznosi 192.524 eura u Evropi.