Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Njihovi menadzeri rade od kuce od 9 do 5 dok kineski doslovce zive u tvornici. Zgazit ce svaku vrstu zapadne industrije za koju se odluče. Bojim se da ce nama (europi) ostati samo turizam i usluzne djelatnosti.
dok si drugi ulagali u proizvodnju cipova elektronike europa je pravila cokoladu i lego kockice sad kontinent zaostaje svjetlosnu godinu za Kinom i USA mislim da i Rusija bolje stoji sa modernim tehnologijama sta god nama servirali mediji Bukvalno Europa nema nista svoje ni hardverski ni softwerski
a svima je poznata činjenica da ti neki samo malo viši "manageri" imaju bolesno visoka primanja , beneficije i otpremnine , tako da normalnom čovjeku mozak stane ,, e pa ne može dovijeka biti tako
Kako ce ustedjeti pare ukidanjem rada od kuce?? Nema sanse da ustede 2,5 milijardi eura ukidanjem povisice plate sefovima u 2025:oj, a kako ce ustedjeti jos 2,5 milijardi do 2027. Niko nece pristati da radi bez povisice tri godine. Drugim rijecima ce stedjeti na kvalitetu materijala u autima, a ko ce onda htjeti Mecku?
Prvo, radnici u Mercedesu imaju veoma dobre plate, obični radnici imaju plate uporedive sa njemačkim ljekarima. Imaju privilegije, npr. kod kupovine novog automobila. Naravno, menadžeri imaju još više. Vjerujem da će se plate morati rezati ali će opet biti dobre. I to je ok. Puno bolje nego kod Kineza kod kojih manjine ili radnici iz zemalja trećeg svijeta rade za kikiriki, bez ikakvih prava.
Uporedite VW tvornicu u Meksiku ili Južnoj Americi, plate i uvijete koje radnici imaju sa kineskim tvornicama u Kini ili ostatku svijeta. Istina je da su se europljani ulijenili i za krajnje potrošače je dobra ova konkurencija iz Kine. Ali nemojte mi molim Vas Kineze hvaliti. Trebaju automobili biti jeftiniji ali ne po svaku cijenu napravljeni u savremenim radnim logorima.
Zato stvarno trebas 5 fakulteta zavrsiti da svakome od rukovodecih skines platu za 40% da bi sta ustedeo
Sva auta hvali, ali Mercedesa vozi.
Naravno modela ima svakakih a ne prodaju se jos i cjene visoke
Do E klase sve je sama plastika, tako nije bilo nekada. Normalno da su smanjili troškove.
Radio neki dan servis na svom vozilu, ispred mene bio ovaj noviji C klasa. Mehaničari se smiju na temu te plastike i automobilu. Kod mene na 5-ici BMW-u je primjetno kvalitet opao u ovoj G30 generaciji, a ove manje klase automobila, još ako su u basis opremi, možeš da zaboraviš.
Ovo sto se desava je dobro za potrosace, kupce vozila, jer su sad cijene automobila van pameti.
Znači klase Volkswagen Mercedes 2024 i ova što tek dolaze obećavaju kvalitetom