Samo 50 primjeraka
26

Midsummer je zajednička kreacija Morgana i Pininfarine

D. B.
Morgan i Pininfarina su se udružili u proizvodnji specijalnog modela pod nazivom Midsummer.

Riječ je o automobilu s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem, koji je baziran na platformi modela Morgan Plus Six, a bit će proizveden u 50 primjeraka od kojih su svi već rasprodani.

Midsummer je prvi produkcijski model koji nosi Pininfarina Fuoriserie oznaku, što nagovještava još sličnih projekata italijanske dizajnerske kuće u saradnji s drugim proizvođačima automobila. Morgan je odgovarajući izbor za prvo partnerstvo s obzirom na njegovu dugu tradiciju proizvodnje karoserija.

Prema kompaniji, dizajn eksterijera nagovještava ključne elemente budućeg Morganovog dizajnerskog jezika pomiješane s "čistoćom" i "šmekom" Pininfarine. Midsummer je na prvi pogled prepoznatljiv kao Morgan zahvaljujući okruglim prednjim svjetlima, dugoj haubi i retro blatobranima. Karoserija je napravljena od ručno oblikovanih aluminijskih panela. a za izradu svakog je potrebno više od 250 sati.

Otvorena kabina dvosjeda pokrivena je s više od 400 slojeva tikovine iz održivih izvora, koji su laminirani zajedno. Sjedišta i paneli na vratima presvučeni su kožom, dok je analogna instrument tabla napravljena ekskluzivno za Midsummer. Mala vjetrobranska stakla pružaju nezaboravno iskustvo vožnje na otvorenom.

Karoserija je bazirana na CX generaciji Morganove aluminijske platforme, koju koristi i postojeći Plus Six. Ispod duge haube je smješten BMW-ov 6-cilindrični motor s turbopunjačem, koji je uparen isključivo s osmostepenim automatskim mjenjačem. Midsummer je dobio 19-inčne felge s Michelin Pilot Sport 5 gumama te ima prilagodljive Nitron amortizere. Težak je 1.000 kg bez tekućina.

Svaki od 50 primjeraka modela koštat će oko 200.000 funti, ovisno o opcijama personalizacije. Javni debi će biti upriličen u julu tokom Festivala brzine u Goodwoodu. Proizvodnja počinje nešto kasnije ove godine, a bit će okončana 2025. kada će se slaviti 115. godišnjica Morgana.