Volkswagen je proizvodio Corrado između 1988. i 1995. godine, bio je sportski kompakt koji se podudario, a kasnije i zamijenio Scirocco. Silva je zamislio kako bi mogao izgledati moderni Corrado kada bi se kojim slučajem u današnje vrijeme pojavio na tržištu. Render je, blago rečeno, impresivan.
Originalni model se nudio s četverocilindričnim motorom, četverocilindričnim motorom sa superpunjačem te VR6 motorom, a zamišljeni model bi mogao posuditi motor od osme generacije Golfa GTI i Golf R. Poznato je da novi GTI pokreće 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem koji razvija 245 KS i 370 Nm obrtnog momenta, kao i da će Golf R isporučivati više od 300 KS.
Silva je napravio render modernog Corrada s jasnim indikacijama da se ispod haube nalazi motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Talentovani dizajner je već zamislio električni Scirocco, a Corrado izgleda još bolje.
Volkswagenova MEB platforma na kojoj su bazirani ID.3 hatchback i ID.4 SUV nudi gotovo neograničene mogućnosti za nove karoserije. Volkswagenu ne bi bilo teško napraviti Corrado na istoj platformi koju koriste ID.3 i ID.4, a koji imaju stražnji pogon i motor u stražnjem dijelu koji razvija 201 KS.
Osim toga, bilo bi mjesta i za Corrado R s dva električna motora i pogonom na sva četiri točka. Nažalost, ovakav model vjerovatno ne bi donio dovoljno novca kako bi opravdao svoje oživljavanje.