Kompanija Alfa Romeo je svoj odgovor na Mercedes-Benz 190 i BMW Serije 3 proizvodila od 1992. do 1997. godine, a na vrhu produkcijske ponude bila je verzija 155 Q4 koju je pokretao dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor sa 190 konjskih snaga koje su se distribuirale na obje osovine.
Previsoki troškovi razvoja i proizvodnje pokvarili su tadašnje planove Alfa Romea o još "ratobornijoj" verziji 155-ice čija je produkcija otkazana, a jedini proizvedeni primjerak nove posebne verzije krije se iza naziva GTA Stradale i napravljen je 1993. godine u čast obilježavanja uspjeha Alfa Romea u trkama turističkih automobila.
Iza Alfinog prototipa koji je 1994. godine korišten i za prijevoz ljekara na Velikoj nagradi Italije (Monza) stoji legendarni inžinjer Abartha Sergio Limone ("krivac" za nastanak Lancije 037), a automobil će biti ponuđen na aukciji koju će 27. oktobra održati aukcijska kuća Bonhams u kojoj su procijenili da će novi vlasnik za unikatan primjerak morati izdvojiti od 180.000 do 220.000 eura.
Automobil o kojem sanjaju ljubitelji Alfa Romea širom svijeta, a za koji je Limone svojevremeno rekao da je "Alfina propuštena prilika", prešao je nešto više od 40.000 kilometara. Pokreće ga dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor modificiran prema normativima za klasu N i ima besprijekornu servisnu istoriju.