Koenigsegg je počeo raditi na svom CCGT programu 2003. godine prije nego je 2007. predstavio CCGT GT1 Competition Coupe, u planu je bila proizvodnja, no od toga se odustalo već nakon jednog proizvedenog primjerka. Upravo taj automobil će biti prodan na aukciji, a procjenjuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 3,5 i 5 miliona dolara. Njegova historija je prilično interesantna.
Kompanija razvila CCGT GT1 Competition Coupe s namjerom da se takmiči u GT1 klasi, na čelu programa je bio inženjer i programer Dag Bolenius, dok je uloga testnog vozača pripala inženjeru superautomobila Lorisu Bicocchiju.
Tim je izgledao sjajno na papiru, no do proizvodnje nikada nije došlo. Samo dva mjeseca nakon početka testnih vožnji FIA i ACO su promijenili pravila za GT1 klasu. Umjesto proizvodnje obaveznih samo 20 produkcijskih primjeraka u periodu od nekoliko godina, postalo je obavezno da se proizvede 350 automobila godišnje. Stoga Koenigseggov program nije mogao preživjeti.
Rezultat toga je samo jedan postojeći primjerak, koji pokreće 5,0-litarski 32v atmosferski V8 motor, koji razvija 600 KS i koji je uparen sa sekvencijalnim mjenjačem. Na automobilu su netaknute slick Michelin gume, a organizacija Masters Historic Racing je dala "zeleno svjetlo" sljedećem vlasniku kako bi se mogao utrkivati u seriji Master Endurance Legends ukoliko to bude želio.
Automobil se čuva u prostoriji s regulisanom temperaturom te u suhim i tamnim uvjetima.