U francuskoj automobilskoj kompaniji koja je na čelu PSA grupacije još uvijek nisu odlučili koju će oznaku koristiti u kombinaciji s najsnažnijom verzijom druge generacije modela 508 koji je premijerno predstavljen na posljednjem Sajmu automobila u Ženevi, ali je sasvim izvjesno da će na vrhu ponude biti 508 koji će pokretati 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor s 270 konjskih snaga koji svoj potencijal već uveliko demonstrira u Peugeotu 308 GTi.
Uz mogućnost da će Peugeotov odgovor na slično motorizovanu konkurenciju iz D segmenta nositi oznaku Ti, koju je francuska kompanija posljednji put koristila sedamdesetih godina na legendarnom modelu 504, ima i naznaka da će najsnažniji 508 nositi istu oznaku koju nosi najsnažniji 308.
Kako god, "ljuti" 508 svoje bi premijerno predstavljanje publici trebao imati na Sajmu automobila u Parizu koji će se održati u oktobru, a u kombinaciji s 270 konjskih snaga očekuju se adekvatni karoserijski dodaci, unaprijeđen ovjes, još čvršća karoserija, novodizajnirane felge, nove boje...
Najsnažnijoj verziji naredne godine priključit će se i hibridna opcija, a takav 508 pokretat će 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor sa 180 KS potpomognut elektromotorom koji u "priču" dodaje još 40 KS.