Komentari (25)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Jos malo nek pojacaju elektriku i uvedu euro 8 na konvencionalne pogone i bit ce im to zadnja godina, 2026. nece ni docekat
tačno, da se mene pita, ja bi tu euro normu zaledio na 4. to je sasvim dovoljno u borbi protiv zagađenja. tako možeš razviti odlične motore. sa ovim preko 4 samo tjeraju proizvođače fa pređu na EV ili da prave vozila 1.000 ccm. koja nisu nizašta.
Auta na struju su preskupa i trajno uništavaju prirodu kopanjem litija. Vratite se klasičnim sus modelima, po pristojnim cijenama i problem riješen.
Hahah migli bi se vratiti i na motor na paru.
@selo moje, a struja za el. auta dolazi iz? Termoelektrane. Kinezi ih ove godine otvorili 38, a planiraju 1500. Al eto vozimo el. aute, satro ne zagadjujemo
EVROPSKA AUTA NEMAJU NISTA SA EVROPSKOM PROIZVODNJOM.SAMO IME OSTALO SVE IZ KINE STIZE ALI CIJENA EVROPSKA.KOREA KINA SU POJELI EU AUTA CIJENOM OPREMOM JBG PROSLO VRIJRME IMENA SAD LJUDI RADE AUTA BOLJA OD EU A CIJENE U POLA JEVTINIJE.
Nebi mi bilo zao ni jednog masovnog eu proizvodzaca izuzev porschea. Kvalitet se srozao ispod svih granica.
Bitno je da su stavili carine do 100% na non-EU vozila. Evropa se ne sprema na rat sa Rusijom nego na građanski rat.
Passat b7 u 2019. kostao na piku 12000-13000, danas ga ne mozes naci da je 2.0 tdi ispod 16000 (pet godina poslije znaci)
Pa ja bengu tad uzeo za 20000 eura, sad dobijem 15000 za nju, a vozao je 6 godina. Nije to normalno
Takvo je vrijeme da globalne vanjske promjene utječu na poslovanje: politika, ekonomija, drustvo, tehnologija, ... Sve se firme suočavaju sa ovakvim stvarima i moraju se naučiti boriti s tim i konstatno adaptirati strategiju. Neke neće prezivjeti a doći će nove: Kodak, Nokia a mozda sutra i VW? Zivotni vjek velikih firmi nekad stogodisnjaka se znatno smanjio.
Imam jedan prijedlog, vratite se 25 godina u nazad i proizvodite modele tipa BMW 320-330d, Audi A3-A6, Peugeot 206-406. Prvi cu rezervisati jedan od modela...
Pa sami su to trazili sa svojim preskupim civarama sa motorom od fena kojega punis kao mobitel.
Da dignete cijene? To će pomoć
Naravno jer ljudi na zapadu bas zbog cijena ne kupuju nova auta vec odrzavaju ta sto imaju da im traju sto duze....
Spustite malo cijene pa će ići na bolje. BMW 1 početna cijena 33.000 u njemačkoj, gol ko pištolj. Ako doda čovjek bilo kakve opreme dodje 40.000, za BMW 1.
BMW je luksuzno auto i nije nikada bilo za svkoga, nego za visu srednju klasu
samo propadnite....sto mora marza bit 50 posto auta moze i 25
Velicanstvena oluja!
Nijemci i Angela Merkel sami sebi uništiše industrije u kojoj su bili najjači.
Nakon niza sankcija, Kina se okreće vlastitim proizvodima, dakle kao najveće tržište postaje nedostupna za Europske i Američke proizvode. To su na svojoj koži osjetili i Apple pa sad i europski proizvođači automobila. Biće da su američke sankcije za Huawei i ZTE, a sad i najavljene za DJI, osvijestile kineske kupce. To je bumerang koji se morao desiti.
manja potražnja zahtjeva manju cijenu.Bit će prilike za jeftinije aute
Ali je zato veca potraznja za polovnim autima. Nova auto preskupa, losijeg kvaliteta i previse komplikovana