Prisutna od 1966. godine
47

Ne ide bez Corolle: Toyota već radi na 13. generaciji svog najprodavanijeg modela

A. M.
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Iako električna tehnologija i budući standardi o emisiji i industrijski propisi predviđaju novu mobilnost koja će prisiliti nestanak konvencionalnih vozila, Corolla će nastaviti da "živi". Fokus će ostati na hibridnoj verziji, ali će PHEV sa 100 km dometa biti prioritet.
Najprodavaniji automobil u historiji automobilizma nastavit će svoje postojanje na tržištu najmanje do sljedeće decenije. Nije iznenađujuće, budući da na uspjeh koji je uživala i koji nastavlja uživati, Toyota sebi ne može priuštiti ponudu modela bez Corolle.

Corolla je lansirana davne 1966. godine, a s 13. generacijom čini se da nema namjeru da prekine svoju komercijalnu karijeru. S više od 50 miliona prodatih primjeraka širom svijeta u svojih 12 generacija sage, sadašnji model također živi u apsolutnom komercijalnom uspjehu.

Nova generacija mogla bi biti predstavljena povodom proslave 60. godišnjice

Toyota se već priprema kako bi obnovila model koji se u svojoj 12. generaciji nalazi u prodaji od 2018. godine, iako su joj dizajneri prije dvije godine zategli bore. Prema prvim prognozama, predviđa se da će japanski proizvođač pričekati do 2026. godine sa službenim predstavljanjem, poklapajući novu generaciju s proslavom 60. godišnjice Corolle.

Iz Japana stižu informacije da je Toyota već u punom razvoju 13. generacije, u početku radeći na sedan verziji pod internim kodom 800D. Nakon javnog debija, nova Corolla bi mogla prvo "aterirati" na azijsko tržište početkom 2027. godine, ostavljajući specifičnu varijantu kreiranu za evropsko tržište da se prodaje na našem kontinentu od 2028. godine.

Novi motori i integracija sa sintetičkim gorivima

S više tehnologije i, logično, više elektrifikacije u svom asortimanu, Toyota trenutno nema na umu svoju evoluciju ka isključivo 100 posto električnom automobilu. Sve ovo ukazuje na to da bi japanski automobil trebao biti ponuđen kao i do sada, u limuzinskoj, hatchback i karavanskoj verziji. Za pogon, Japanci pripremaju novi četverocilindraš sa zapreminom od 1.5 i 2.0 litara, koje je Toyota već dizajnirala kako bi optimizirala njihovu integraciju s hibridnim pogonskim sistemima, kao i da bi mogla potencijalno prihvatiti neutralna goriva, odnosno sintetička ili e-goriva, kao i biogoriva ili tečni vodonik.

Svu ovu najnoviju tehnologiju vodonika Toyota već testira, posebno sa GR Corollom H2 koja je postala prvi model na svijetu koji je radio na ovom sistemu goriva.

PHEV verzija s više od 100 km električne autonomije

Corolla bi u svom novom asortimanu također trebala imati koristi od novorazvijene plug-in hibridne verzije, koja će moći ponuditi više od 100 kilometara autonomije na čistu struju. To je brojka s kojom barata većina novih PHEV modela na tržištu.

Do sada još nije objavljena nijedna zvanična slika ili teaser nadolazeće Corolle, niti bilo kakvog prototipa, ali je iz Japana procurilo da će model usvojiti aerodinamičniju karoseriju, pojednostavljujući cijelu siluetu. Osim toga, prije samo nekoliko mjeseci, čelnici japanskog proizvođača također su najavili da već razvijaju nove i kompaktnije motore koji će omogućiti spuštanje visine "haube" budućih modela.