Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sto nece strujice?
hoće ali neće forda.
Nije slaba potraznja za eletricnim automobilima nego za losim elektricnim automobilima. Tesla i kineski proizvodjaci se ubise od posla.
Kako da ne?
Manite se gluposti..to mogu uzimati samo vakcinisani a pametbi ce nastaviti sa benzinkama i dizelima
nije samo da si pametan nego si haman i talenat
Inace sam ibanezov tata
Uskoro stizu kineski sa natrijumskim baterijama koji se prave od soli po cijenama ispod $8000. Tona soli je $450. Tona lithiuma je $182000
Uopste kod svih ev je cijena previsoka a polovnog ne mozes nikom prodat. Inace mislim da su odlicni kao gradski i za one koji ih mogu puniti na kucnoj uticnici.
Ko će ih kupovati, kada se u Kini proizvode jeftiniji i bolji električni automobili. Kina nema konkurenciju kada su električni automobili u pitanju.
Zato im i brane prodaju Trzisna ekonomija je na zapadu OK ako oni profitiraju. Ako profitira neko drugi onda koriste carine od preko 100%. Zato pokusavaju uvuci kinu u rat. Ali su kinezi strplhivi. Jasno im je da vrijeme radi za njih
979- Opšta carinska stopa na uvoz automobila u Kinu iznosi oko 15% na putnička vozila. Pored carine, na uvoz automobila u Kinu primenjuju se i drugi porezi, uključujući PDV (13%) i trošarinu koja varira u zavisnosti od kubikaže motora (od 1% do 40%). Na primer, luksuzni automobili sa većim motorima podležu višim stopama trošarina.ZASTO bi onda Kinezi uvozili bez carine u EU ?