Vlasnici Nia ili korisnici, kako ih kineska kompanija zove, imaju dvije mogućnosti za dopunu energije za svoja električna vozila.
Mogu klasično puniti bateriju kao i svi ostali električni automobili ili praznu bateriju zamijeniti napunjenom. Niova ‘’swap’’ stanica treće generacije može promijeniti bateriju za oko tri minute, što je otprilike vrijeme neophodno za punjenje rezervoara klasičnim gorivom.
Unatoč tome što je glavni izvršni direktor Tesle Elon Musk prethodno odbacio koncept zamjene baterija kao neizvodljiv, Nio je jučer postigao jubilej od 30 miliona zamjena u Kini. Nio upravlja s 1.937 stanica za izmjenu baterija koje se nazivaju PSS - Power Swap Stations.
Prva zabilježena zvanična zamjena dogodila se u maju 2018., kada je prvi PSS počeo raditi u Shenzhenu. Četiri godine kasnije, u junu 2022., Nio je proslavio svoju prvu jubilarnu 10-milionitu promjenu baterije. Devet mjeseci kasnije, dakle u aprilu ove godine, Nio je obilježio svoju 20-milionitu zamjenu baterije. A danas, samo šest mjeseci poslije, obilježena je i 30-milionita zamjena.
Rekordan dan zamjene baterija desio se 5. oktobra, kada su Niove stanice zamijenile preko 78.000 baterija u jednom danu. Bio je kraj državnog praznika u Kini i povećana potreba za ovom uslugom.
No, Nio se ne planira zaustaviti na ovom broju. Do kraja godine želi posjedovati 2.300 PSS stanica u Kini. Kratkoročni plan do 2025. uključuje instalaciju ukupno 4.000 stanica širom svijeta.
U Evropi ih je za sada tek par desetina, uglavnom u Norveškoj i Njemačkoj.