BMW predstavio šestu generaciju eDrive tehnologije: Baterije s bržim punjenjem i većim dometom
BMW je zvanično predstavio šestu generaciju svoje eDrive tehnologije, koju će dobiti svaki električni automobil iz Neue Klasse serije.
BMW je zvanično predstavio šestu generaciju svoje eDrive tehnologije, koju će dobiti svaki električni automobil iz Neue Klasse serije.
Budimo iskreni, jedna od najvećih briga o električnim automobilima je baterija i njena degradacija tokom vremena. Nedavna istraživanja pokazuju da je njihov životni vijek ipak mnogo duži od očekivanog.
Baterije električnih vozila su značajno napredovale, no istraživači širom svijeta nastavljaju razvijati načine kako bi ih učinili još boljim. Tim s Instituta za nauku i tehnologiju Daegu Gyeongbuk (DGIST) iz Južne Koreje razvio je inovativnu litij-metalnu bateriju, koja ima "troslojni čvrsti polimerni elektrolit". Ova baterija može sama ugasiti svoj požar, a zadržava dobre performanse čak i nakon brojnih ciklusa punjenja.
Japanski proizvođač automobila ima ambiciozne planove kada je riječ o prodaji električnih automobila do kraja ove decenije, bez obzira što fokus ostaje na hibridima. U tom planu okreću se svom luksuznom podbrendu, budući da su najavili da će izgraditi posebnu tvornicu baterija za Lexusove električne modele.
Kompanija BMW je odlučila otkazati narudžbu za baterije švedskog proizvođača Northwolta u vrijednosti od 2 milijarde eura i to četiri godine nakon što je saradnja najavljena.
Prvi čovjek automobilske grupacije Stellantis Carlos Tavares tvrdi da bez značajnog smanjenja mase baterija elektrifikacija ne može imati pozitivan utjecaj na okolinu.
Volkswagen je nedavno testirao novu solid-state bateriju koju je razvila američka kompanija QuantumScape. Nakon testiranja, njemački brand je otkrio da nova baterija s tehnologijom čvrstog elektrolita zadržava 95% svog kapaciteta nakon 482.000 pređenih kilometara automobila.
Baterije i ostale komponente iz starijih Toyotinih hibridnih modela bit će reciklirane i korištene u budućim modelima japanske marke. To je moguće zahvaljujući novom partnerstvu između Toyote i proizvođača baterijskih materijala Redwood Materials.
Kineski premium proizvođač električnih vozila, specifičan po konceptu zamjene cijele baterije, uz opciju klasičnog punjenja, proslavio je jubilej od 30 miliona zamjena u Kini. Samo u zadnjih šest mjeseci stanice su obavile 10 miliona izmjena.
Nakon Amerikanaca i Evropljani sada mogu računati na elektropokretan Hyundai Ioniq 5 s baterijama čiji kapacitet iznosi 77,4 kWh.