Automobil je opremljen s četiri robota koji vrše upravljanje, ubrzavanje i kočenje, kao i rukovanje mjenjačem putem džojstika. Ovi roboti uopće nisu spori jer ukupno šest kompjutera postavljenih u automobilu updateuju kontrole čak 100 puta u sekundi.
Mikrokompjuter je odgovoran za interpretaciju signala koje stvara DualShock džojstik, koji se potom šalju prema automobilu na način na koji ih njegovi sistemi prepoznaju. Nissan je saopćio da je GT-R moguće voziti s udaljenosti do jednog kilometra.
Kako bi dokazao da sistem radi, Nissan je zadužio pobjednika GT Akademije Janna Mardenborougha da testira robotizirani coupe na stazi Silverstone. GT-R je dostigao brzinu od 211 km/h, a prosječna brzina je iznosila 122 km/h. Vrijeme njegovog najbržeg kruga je 1:17.47. Mardenborough je helikopterom letio iznad automobila tokom vožnje.
Ova vožnja je upriličena povodom 20. godišnjice Nissanovog prisustva u Gran Turismo franšizi.
GT-R je dobio dva nezavisna sigurnosna sistema koji rade na različitim frekvencijama, tako da, ako bi "vozač" izgubio kontrolu, aktivirala bi se dodatna dva operatera te bi ugasili motor i pritisnuli kočnice.