"Ako pogledate tržište sportskih verzija i zakone o emisiji CO2, nema ništa od toga. Odgovor je ne", izjavio je produkt direktor Peugeota Jerome Micheron.
Sličan odgovor je dao na pitanje o električnoj verziji s dodatnom snagom i pogonom na sva četiri točka.
"Još uvijek ne vidimo tržište za to. Osim toga, težina bi se povećala", jasan je bio Micheron.
Ono što se može očekivati u narednom periodu nakon hatchbacka jeste praktičniji karavan koji stiže za nekoliko mjeseci. Nakon njega će biti dostupna i električna verzija koja je dio planova francuske kompanije.
Iako je duži i sigurniji, novi 308 je zapravo lakši od prethodnika što pozitivno utječe na potrošnju goriva i dinamiku. Krov je niži za 20 mm tako da je smanjen i koeficijent otpora zraka. Međuosovinsko rastojanje je duže tako da ima više prostora za koljena putnika na stražnjim sjedištima. Svi putnici sjede niže što potvrđuje da se voze u hatchbacku, a ne u crossoveru.