![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_200508066.jpg?v=1)
Odluka da se napusti tradicionalna forma hatchbacka iz C segmenta i pređe na nešto "hrabrije" je Citroenov način da se izbori na visoko konkurentnom tržištu. Prethodni C4 je bio konzervativni hatchback čija je prodaja okončana 2017. godine.
"Slažem se da je C segment prilično tradicionalan sektor i vjerovatno je pravo mjesto za promjene. Ideja je da nađemo pravi balans između pristupačnosti, svestranosti, udobnosti, boljeg pristupa i bolje preglednosti, a vjerovatno je potrebno i više stila", izjavio je novi direktor Citroena Vincent Cobee za magazin Auto Express.
![Foto: Auto Express](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/200508066.2_xl.jpg?v=1730639445)
Potpuno novi C4 će biit predstavljen u junu te će ujedno poslužiti za uvođenje novog dizajnerskog jezika francuske kompanije.
"Kupci žele novi dizajn, a ovo je sjajna prilika da pokažemo našu kreativnost. Imamo bogatu historiju u ovom segmentu i znamo šta moramo učiniti, a šta izbjegavati. Automobil koji smo dizajnirali ima najbolje iz različitih svjetova. Imat će jak karakter i novi svjetlosni potpis preuzet od koncepta 19_19", kazao je Citroenov direktor za proizvode i strategiju laurence Hansen.
Novi C4 će iskoristiti popularnost crossovera, ali će ući i u segment električnih automobila. Bit će baziran na CMP platformi PSA Grupacije koja će omogućiti Citroenu da ponudi crossover s benzinskim i dizelskim motorima, ali i s električnim pogonom,
![Foto: Auto Express](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/200508066.1_xl.jpg?v=1730639445)
Peugeot 2008 koristi istu platformu i bateriju od 50 kWh koja mu omogućava da pređe oko 300 kilometara s jednim punjenjem. Platforma podržava i 1,5-litarski dizelski te 1,2-itarski trocilindrični turbobenzinac. Oba će biti u ponudi kada se na tržištu pojavi novi C4.
Tradicionalni C segment bilježi blagi pad jer popularnost crossovera i SUV-ova raste.