Najveća promjena na Porscheovom novom trkaćem automobilu bez sumnje je smještaj 4-litarskog 6-cilindarskog boxer motora koji je sada (konačno) postavljen ispred zadnje osovine.
U Porscheu kažu da su sa centralno smještenim motorom dobili priliku da na automobil postave znatno veći zadnji difuzor s kojim je automobil mnogo upravljiviji u odnosu na istoimeni model s kojim se Porsche takmičio ove sezone. Pored novog difuzora, tu je i novi krovni spojler dizajniran po uzoru na spojler koji Porsche koristi na svom hibridnom prototipu 919.
Zbog nove konfiguracije u trkaćem odjelu njemačke automobilske kompanije imali su mnogo posla, jer je novi 911 RSR morao biti razvijen i napravljen ispočetka. Automobil je dobio novi ovjes, novi mjenjač i novu karoseriju čiji se karbonski paneli (kad zatreba) lako skidaju, a njegova masa iznosi 1.243 kilograma.
Atmosferski motor raspolaže sa oko 510 konjskih snaga koje se na zadnju osovinu prenose preko 6-stepenog sekvencijalnog mjenjača.
Jedna od novosti koja će olakšati život vozačima na višesatnim trkama izdržljivosti je CAS sistem (Collision Avoid System) čiji radar upozorava vozača o poziciji i putanji bržeg automobila (prototipa) koji mu se približava. Sličan su sistem u svoje LM-GTE automobile ugradile i mnoge druge ekipe, a pokazao se posebno efikasnim u noćnim satima.
Novi će Porsche 911 RSR svoj premijerni nastup na stazi imati krajem januara na trci izdržljivosti 24 sata Daytone.