Više od 5.000 učesnika, mahom rekreativaca, među kojima su se našla i četiri olimpijca, više od 40 profesionalaca i čak 100 štafetnih timova, uspješno je istrčalo 21 km na Drugom banjalučkom polumaratonu. Za razliku od prošle godine, kada je službeno i pokrenuta ova sportska manifestacija u gradu na Vrbasu, ovogodišnji polumaraton je protekao u znatno bogatijoj sponzorskoj podršci.
Kao društveno odgovorna kompanija i brand koji u svom DNK ima ''upisan'' sportski duh, ovlašteni uvoznik za Renault vozila AK UNION iz Banja Luke i Renaultova perjanica u kompaktnoj klasi – novi Mégane, znalački su prepoznali snagu ove manifestacije i bezrezervno joj pružili podršku.
Naime, atraktivni Mégane je imao lidersku ulogu službenog vozila ovogodišnje trke, te je kao istinski sportista u duši sa značajnim utjecajem Renaultovog Sport odjela koji već pune četiri decenije uspješno žari i pali svjetskim motorsport borilištima, predvodio rijeku rekreativaca, ali i profesionalnih trkača na ovogodišnjem polumaratonu.
Drugi Banjalučki Polumaraton omogućio je gradu na Vrbasu, ali i cijeloj regiji da postane značajna i prepoznatljiva sportska manifestacija na sportskoj mapi Evrope, zbog čega će AK UNION i u budućnosti biti dostupan kao ozbiljan partner i ruka podrške sa svim novim Renault modelima.