Volkswagen je u misiji elektrifikacije svoje cjelokupne ponude, ali neki modeli su izostavljeni, kao što je slučaj s pickupom Amarok. Sljedeća generacija pickupa će ostati vjerna motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, odnosno benzinskim i dizelskim pogonskim jedinicama, a pojavit će se tokom 2022. godine.
Informaciju je otkrio Volkswagenov šef operacija Ralf Branstatter, koji je za CarSales na Sajmu u Frankfurtu otkrio da hibridizacija nije planirana za Amarok.
Amarok će dijeliti platformu i mnogo tehnologije sa sljedećom generacijom Fordovog Rangera, a u vrhu ponude bi mogli biti V6 dizelski i benzinski motori. Aktuelni Amarok ima V6 TDI motor koji razvija 255 KS i 580 Nm obrtnog momenta, a tuneri poput ABT-a iz ovog motora izvlače 302 KS i 630 Nm. Ranger bi mogao dobiti 2,7-litarski benzinski twin-turbo i 3,0-litarski V6 dizelski motor koji bi se mogli naći i pod Amarokovom haubom.
Bit će interesantno vidjeti da li će se novi Ranger, koji bi trebao biti gotovo identičan Amaroku u mnogim aspektima, također oslanjati samo na fosilna goriva. U evropskom pickup segmentu i dalje dominiraju dizelaši, a na američkom benzinci.
Saradnja Forda i Volkswagena bi mogla pomoći njemačkom proizvođaču da izvozi novi Amarok iz Evrope u Sjevernu Ameriku. Zasad nema konačne odluke, ali Volkswagen analizira mogućnosti, a potencijalno "zeleno svjetlo" ovisi o finalnom proizvodu koji bi morao biti "adekvatan za prodaju širom svijeta".