Schaefer je za Automotive News Europe kazao da će novi Passat stići na evropsko tržište u septembru, ali samo kao karavan, što znači da sedana neće biti. Tržište sedana na Starom kontinentu se brzo smanjilo, no kupci koji i dalje žele tradicionalnu formu ipak imaju opciju u Volkswagen Grupi, a to je Škodin model Superb.
Češki flagship je zasnovan na istoj platformi kao i Passat, a njegova nova generacija dolazi prije kraja godine kao sedan i karavan. Preciznije, Superb će stići kao liftback, ne kao istinski sedan s odvojenim prtljažnikom.
Ono što je zanimljivo jeste činjenica da je Škoda bila zadužena za razvoj Superba i Passata. Schaefer je kazao da to ilustruje koliko VW brendovi blisko sarađuju za razliku od ranijeg perioda, ali uz to i dalje zadržavaju svoju neovisnost i identitet kroz različite dizajne.
Ono što se moglo vidjeti na špijunskim fotografijama ruskog magazina Kolesa.ru jeste da će novi Passat imati nešto više sportski izgled sa nešto naglašenijim padom stražnjeg stakla. Naprijed će biti uska rešetka hladnjaka kao što je slučaj kod Golfa osme generacije, dok će se u unutrašnjosti nalaziti veliki "tablet" osjetljiv na dodir, kao i digitalna instrument tabla.
Ovo bi ujedno mogla biti posljednja generacija Passata, ali je definitivno posljednja s konvencionalnim pogonom. Većinu ponude će činiti 1,5-litarski blagi hibrid ili 1,5-litarski plug-in hibrid (četverocilindrični motori). Električni domet će iznositi do 100 km.
Volkswagen je pretvorio nekadašnje postrojenje za proizvodnju Passata u Emdenu u Njemačkoj u fabriku za proizvodnju modela ID.4 i nadolazećeg ID.7, tako da će se Passat i Superb proizvoditi u Bratislavi gdje nastaju VW e-Up električni gradski automobil i Audi Q7, ali i Porsche Cayenne te VW Touareg.