Agresivni Alfa Romeo Milano prvi je električni model italijanske marke
Alfin mini SUV prvobitno se zvao Brennero, ali je tokom promotivne kampanje preimenovan u Milano, u čast drugog najvećeg grada u Italiji, odnosno mjestu gdje je brend osnovan 1910. godine.
Na prvi pogled, eksterijer novog italijanskog SUV-a može se opisati kao radikalan i odvažan. To je zato što Alfa Romeo Milano dolazi s novim dizajnerskim jezikom, koji će takođe biti prisutan u budućim modelima brenda. Prednji dio karakteriše netipična konfiguracija farova u tri nivoa, a glavna svjetla su okružena LED dnevnim svjetlima. Također, istaknuta trokutasta rešetka različito je dizajnirana zavisno od odabrane verzije.
Zadnja strana je jednako spektakularna kao i prednja. U poređenju sa drugim modelima Alfa Romea, odzada dominiraju svjetla dizajnirana u obliku trake koja se savija na ivicama. Umjesto logotipa Alfa Romea, vidljiv je samo natpis imena marke. Ovdje primjećujemo i skraćeni izgled vrata prtljažnika, koji je navodno inspirisan starom Giulijom TZ.
Što se tiče dimenzija, novi Alfa Romeo Milano mjeri 4,17 metara u dužinu, 1,78 metara u širinu i 1,5 metara u visinu. Prtljažnik kod najmanje Alfe nudi solidan kapacitet od 400 litara unutar kojeg je dizjaniran i poseban pretinac za kabl za punjenje, u slučaju električnih verzija. Moglo bi se reći da su njegovi najbliži rivali Volvo EX30 i DS 3.
Uticaj radikalnog dizajnerskog jezika primjetan je i u unutrašnjosti. Komandna tabla je posebno dizajnirana tako da je što više okrenuta prema vozaču, što je posebno vidljivo na centralnoj konzoli.
Novi italijanski SUV u interijeru ustvari koristi uobičajene karakteristike automobila današnjice. Ovdje imamo digitalnu instrument tablu od 10,25 inča, kao i centralni ekran multimedijalnog sistema, takođe s dijagonalom od 10,25 inča. Još jedan zanimljiv vizuelni detalj predstavljaju ventilacijski otvori na ivicama prednje armature, koji su ucrtani u obliku djeteline s četiri lista Ili "quadrifoglio", kako kažu Italijani.
Milano je dostupan s dva električna i s jednim hibridnim pogonskim sklopom, poznatim iz niza drugih Stellantisovih modela. Slabija baterijska verzija je nešto što možemo recimo vidjeti kod Peugeota 2008 s kojim Milano ima dosta poveznica. Naime, u pitanju je električni motor od 156 KS, koji se napaja napaja baterijom od 54 kWh, a koja omogućava autonomiju od 410 kilometara u WLTP režimu.
Najsnažnija verzija stiže pod nazivom Veloce i ima motor od 240 konjskih snaga. Baterija ima isti kapacitet kao ulazna verzija. Ovaj model može na punjaču povući struju do 100 kW, što znači da punjenje baterije od 10 do 80 posto traje manje od 30 minuta. Obje električne verzije imaju "vuču" samo na prednjoj osovini.
Italijani će kupcima ponuditi i varijantu s hibridnim motorom. Nedavno predstavljeni blagi hibird imao je premijeru u Peugeotu 3008. Riječ je o trocilindarskom benzincu sa zapreminom od 1200 kubika, koji radi u Millerovom ciklusu i koji uz turbopunjač promjenjive geometrije razvija 136 KS. Umjesto zupčastog remena, ovaj motor u razvodnom mehanizmu ima lanac kao trajnije rješenje, pogotovo u odnosu na prethodni Pure Tech trocilindraš. Ovaj motor radi zajedno s električnim motorom od 28,5 KS integrisanim u automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom i šest stepeni prenosa. Elektromotor se napaja preko 48-voltnog sistema.
Takva konfiguracija omogućava da Milano u 50 posto gradske vožnje krstari isključivo preko električnog pogona. Za sada, Alfa Romeo nije otkrio performanse ove verzije, ali znamo da je maksimalna brzina u električnom režimu 150 km/h. Međutim, Milano uz hibridnu verziju može ponuditi Q4 pogon na sve točkove.
Proizvodnja Milana će se očekivano odvijati u Fiatovoj, odnosno Stellantisovoj fabrici u poljskom Tychyu. Alfa nije objavila službene cijene, ali se nagrađa da će hibridni Milano imati početnu cijenu od oko 30.000, a slabiji električni model oko 40.000 eura prije poticaja.