Prvo globalno posebno izdanje za Alfa Romeo, Estrema, dolazi sa paketom opreme koji je stavlja na vrh ponude i otjelotvorenje je najvećih postignuća u smislu tehničkih i dinamičkih rješenja, stila i sportskog duha. Njegovo zvanično predstavljanje je održano baš u fabrici Alfa Romeo F1 tima. Iza scene, Alfa Romeo i Sauber nastavljaju sa konstantnom sinergijom, koja je zasnovana na razmjeni njihovih znanja u aktuelnoj potrazi za efikasnošću i najmodernijom održivom tehnologijom: ključnom teritorijom za novu eru marke Alfa Romeo.
Za modele Giulia i Stelvio verzija "Estrema" za 2022. godinu je prvo posebno izdanje koje će se prodavati globalno, donoseći Alfa Romeo performanse širom svijeta. Verzije Estrema nude se kao savršena kombinacija tehničke prefinjenosti i užitka u vožnji.
Nova strategija game Alfa Romeo je sada okrenuta na jednostavnost: dva nivoa opreme – Super i Ti – svaki sa dobro definisanom karakterizacijom kako bi se ispunile potrebe najzahtjevnijih kupaca, i dva paketa – Sprint i Veloce – koji za cilj imaju da naglase sportski duh brenda. Verzija ESTREMA se nalazi na vrhu ponude, predstavljajući omaž sportskoj verziji Quadrifoglio.
Projekat je namijenjen onim kupcima, koji se često nazivaju "istinskim ljubiteljima vožnje", koji uvijek traže emocije koje nastaju od sjedinjavanja sa vozilom. Kupci prefinjenog ukusa, manje fokusirani na muskulaturu estetike, ali koji više obraćaju pažnju na ona tehnička rješenja koja mogu da pruže balans i izuzetne dinamike vožnje.
Novi aktivni ovjes je dio standardne opreme: zahvaljujući sposobnosti da se prilagođava uslovima i stilu vožnje, doprinosi izuzetnom komforu tokom vožnje bez umanjivanja sportske upravljivosti i uživanja u vožnji. Kontrolni sistem "Alfa Active Suspension" upravlja ovjesom i amortizerima u konstantnoj interakciji sa CDC-om (Chassis Domain Control) i DNK, usklađujući svoje intervencije sa odabranim režimom.
Za izdanje ESTREMA, mehanički samozaključavajući diferencijal je uvijek dio standardne opreme. Garantuje stabilnost i dobru kontrolu u svim uslovima prianjanja i raspoređuje obrtni moment i trakciju čak i pri visokim brzinama ili i tokom ubrzavanja.
Što se tiče vanjskog i unutrašnjeg izgleda, verzija Estrema ističe se svojim širokim, sportskim izgledom sa izdašnom količinom karbona. Na eksterijeru, primjećuje se zbog svog sloja od karbonskih vlakana, na kućištu retrovizora i na maski hladnjaka. Tamni tonovi za posebnu ESTREMA značku na zadnjem braniku, 19-inčne aluminijumske felge na modelu Giulia i 21-inčne na modelu Stelvio i kočione čeljusti.
Isti sportski izgled se može vidjeti u unutrašnjosti, sa slojem od karbonskih vlakana i sjedištima od jedinstvenog materijala Alcantara, koji uzima u obzir i estetiku i funkcionalnost. Crveni šavovi na instrument tabli, sjedištima, volanu i ručici mjenjača dodatno unaprjeđuju ekskluzivnost i sportski izgled modela. Za potpun ugođaj unutra tu je i audio sistem sa 14 Harman Kardon zvučnika.
Giulia i Stelvio ESTREMA su opremljeni sa 2,0-litarskim turbobenzinskim i 2,2-litarskim turbodizel motorima, oba uparena sa 8-stepenim automatskim mjenjačem i Q4 pogonom na sva četiri točka.