Samo 33 primjerka
61

Alfa Romeo predstavio dugo čekani supersportski dvosjed

E. L.
Nazvan po slavnom slično koncipiranom modelu iz šezdesetih godina, atraktivni Alfa Romeo 33 Stradale sa sobom donosi dvije pogonske opcije...i već je rasprodan.

Alfa Romeo 8C bio je posljednji supersportski model koji je čuvena italijanska automobilska kompanija proizvodila od 2007. do 2010. godine (ukupno 500 primjeraka), a nakon podužeg zatišja Milanezi su predstavili novi supersportski dvosjed koji nije nasljednik modela 8C, jer je za inspiraciju brojčano ograničenog dvosjeda poslužio legendarni model 33 Stradale (nastao na osnovici trkaće verzije Tipo 33) koji je krajem šezdesetih godina napravljen u samo 18 primjeraka.

Ponovo rođen model 33 Stradale ručno će sastavljati specijalisti u poznatoj italijanskoj kompaniji Carrozzeria Touring Superleggera koji su sastavljali i egzotičnu Giuliju SWB Zagato, a dobra vijest za bogate entuzijaste koji nisu stigli da osiguraju jedan od samo 33 planirana primjerka Alfine egzotike je izjava prvog čovjeka milanske kompanije koji je rekao da 33 Stradale neće biti posljednji supersportski model Alfa Romea.

Na premijeri je otkriveno da će Alfa Romeo 33 Stradale biti ponuđen u kombinaciji s trolitarskim biturbo V6 motorom koji nije „posuđen“ iz Maseratija MC20, jer predstavlja evoluciju poznatog 2,9-litarskog motora iz najsnažnije Giulije GTA. U Stradale okruženju razvija više od 620 konjskih snaga za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen ZF-ov 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila. Dovoljno za 333 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od tri sekunde.

Na iznenađenje mnogih, pored gromoglasnog centralno smještenog benzinca u opciji je i verzija koju pokreće samo struja. Tri elektromotora kombinovano proizvode 750 konjskih snaga i 1.350 Nm obrtnog momenta, a performanse automobila ostaju iste kao i u kombinaciji s V6 motorom. Kapacitet baterija dovoljan je za prelazak 450 kilometara.

Uz dvije opcije za opremanje unutrašnjosti (Tributo i Alfa Corse) i bezbroj mogućnosti za personalizaciju karoserije, u Alfi su otkrili da će svaki od 33 primjerka karbonsko-aluminijske egzotike biti jedinstven, Nije otkriveno koliko je novca izdvojilo probrano društvo koje je automobil vidjelo prije zvanične premijere.