Nakon nedavnog predstavljanja SUV modela koji se krije iza oznake XB7 u Alpini su se okrenuli prema BMW-ovoj Seriji 8 Gran Coupé, a kada na pozornicu izađe produkcijska Alpina B8 s prepoznatljivim karoserijskim elementima među koje spadaju i čuvene Alpinine felge očekuje se da će je pokretati 4,4-litarski biturbo V8 motor koji pokreće BMW M850i xDrive i BMW M8.
I dok motor u slučaju BMW-a M8 Competition Gran Coupé razvija 625 KS, u Alpini B8 njegov potencijal bit će neznatno manji, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta koji će vozaču biti na raspolaganju od 2.000 do 5.000 obr/min iznosi 800 Nm. Uz spomenute brojke stiže i adekvatna zvučna kulisa za koju je zadužen novorazvijeni izduvni sistem.
S verzijom B8 Gran Coupé (koja predstavlja odličnu alternativu slično koncipiranim modelima koje nude u Mercedesu, Audiju i Porscheu) stižu i redizajnirani odbojnici, a u Alpini kažu da će ovjes biti optimiziran za duga putovanja, ali će se dobro snalaziti i u slučaju da vlasnik poželi osjetiti čari vožnje na kružnoj stazi.