Novi Audi Q5 možda ne izgleda radikalno drugačije u odnosu na model koji mjenja, ali samo činjenica da je u prosjeku lakši do 90 kilograma od svog prethodnika najavljuje da se neke velike promjene kriju ispod prepoznatljivog izgleda.
Uprkos tome što je znatno lakši, novi Q5 je primjetno veći i može se pohvaliti boljom aerodinamikom. Na 4,66 metra dužine, 1,89 metara širine i 1,66 metara visine, te sa 2,82 metra međuosovinskog razmaka, druga generacija Audija Q5 je nešto veća od prethodnika i zahvaljujući tome nudi prostraniju unutrašnjost. Zapremina prtljažnika je tako porasla za 10 litara i sada iznosi od 550 do 610 litara, u zavisnosti od položaja zadnjeg sjedala. Potpunim preklapanjem utovarni kapacitet raste čak na 1.550 litara zapremine.
U pogledu samog dizajna novog Q5 jasno je da je Audi odlučio ponovo igrati na sigurno pa su odabrali evolucijski pristup uz preuzimanje nekih stilskih detalja sa većeg Q7. Isto se može reći i za unutrašnjost gde sada dominira potpuno digitalni 12,3-inčni instrument kao zamjena za klasične analogne instrumente.
Da biste izbjegli smetnje za volanom, kupci će imati mogućnost da naruče i head-up displej koji prikazuje važne informacije na vjetrobranskom staklu.
Jasno, novi Q5 dolazi na istoj MLB Evo platformi kao i novi A4 i A5 modeli, a ujedno je dobio i sličnu ponudu turbo benzinskih i dizel motora. Za evropsko tržište Audi planira nuditi Q5 sa 2.0 TFSI benzincem od 252 konjske snage, ali jasno je da će prvi izbor uglavnom biti TDI turbodizelaši. Tako će se nuditi 2.0-litarski TDI u tri verzije i to sa 150 KS, 163 KS i 190 KS. Za one koji žele više dizelske snage nudi se i šestocilindarski 3,0-litreni TDI sa 286 KS i 457 Nm okretnog momenta.