Nakon najnovijeg A3 Sportbacka, njemačka kompanija Audi je predstavila i sedan.
Gledajući dizajn, druga generacija A3 limuzine je doživjela tek suptilne promjene u odnosu na prethodnu, ali izgleda više coupeovski.
A3 sedan je duži, širi i viši u odnosu na prethodni, a time se dobilo dodatna 2 cm prostora za glavu naprijed, kao i više prostora za laktove, dok je zapremina prtljažnika ostala napromijenjena i iznosi 425 litara. Automobil je baziran na istoj, ali poboljšanoj MQB platformi kao i novi Volkswagen Golf. Ova platforma je lakša i kruća u odnosu na onu koju zamjenjuje.
Novi model je dobio digitalna dnevna svjetla načinjena od 15 LED sijalica. Određeni nivoi opreme imaju individualni svjetlosni potpis po kojem se razlikuju.
Aerodinamika je bolja nego ranije zahvaljujući višem stražnjem dijelu i velikom difuzoru, a koeficijent otpoda zraka iznosi 0,25, odnosno 0,04 manje nego ranije. Dovod zraka za hlađenje je podesiv zahvaljujući dva elektronska modula koji se nalaze iza rešetke hladnjaka te regulišu protok zraka ovisno o situaciji.
Kada je riječ o motorima, tu je 1,5-litarski TFSI benzinac koji razvija 150 KS, a uparen je s 48V blagom hibridnom tehnologijom prvobitno uvedenom s Audijem A3 Sportback. Ova tehnologija je dostupna samo kada se odabere Audijev S tronic sedmostepeni mjenjač s duplim kvačilom, a obećava 10 posto manju potrošnju i emisiju CO2 od 107 g/km.
U ponudi su još dva motora, isti 35 TFSI koji isporučuje 150 KS, ali je uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem te 2,0-litarski TDI koji razvija također 150 KS i uparen je sa 7-stepenim S tronic mjenjačem.
Kasnije će se pojaviti i 2,0-litarski TDI motor sa 116 KS, kao i 1,0-litarski 30 TFSI trocilindrični motor koji će ponuditi 110 KS. Ovaj motor će biti dostupan sa 48V blagom hibridnom tehnologijom ukoliko se odabere automatski mjenjač. Dvije plug-in hibridne varijante će na tržište stići nešto kasnije.
Iz Audija tvrde da je limuzina podešena tako da bude više sportska i preciznija u odnosu na prvu generaciju. To se najviše pripisuje novom centraliziranom dinamičkom sistemu upravljanja koji osigurava optimalnu interakciju svih komponenti. U ponudi će biti i sportski ovjes, kao i ovjes s prilagodljivim amortizerima.
Najveća promjena se dogodila u unutrašnjosti gdje je Audi smanjio broj fizičkih dugmadi i odbacio poznati rotirajući kontroler na centralnoj konzoli. Modeli s automatskim mjenjačem su dobili novu ručicu, a na raspolaganju je i senzor za pojačavanje i smanjivanje jačine zvuka kružnim pokretima prstom.
U unutrašnjisti se nalazi 10,25-inčni digitalni instrument ekran te 10,1-inčni ekran infotainment sistema osjetljiv na dodir koji je blago okrenut prema vozaču. Rotirajuće kontrole klima-uređaja zamijenjene su dugmadima.
Audi A3 sedan je dobio treću generaciju MMI Navigation Plus infotainment sistema koji može imati do šest korisničkih profila, poslužiti kao WiFi hotspot, nuditi informacije o saobraćaju, a poboljšana je i glasovna kontrola.
Osnovni model Audija A3 sedan sa trocilindričnim 30 TFSI motorom u Njemačkoj košta 27.700 eura.