U slučaju Audijevog elektropokretanog modela E-Tron iza slova S krije se treći elektromotor. Kombinovana snaga tri elektromotora (jedan na prednjoj i dva na zadnjoj osovini) iznosi 503 KS, a u odnosu na standardni Audi e-tron značajno je porasla i vrijednost najvećeg obrtnog momenta koji sada iznosi 972 Nm.
Spomenuti brojevi dovoljni su da Audijev veliki (i teški) SUV od 0 do 100 km/h stigne za 4,5 sekundi i razvije 210 km/h, a prema WLTP normama kapacitet baterija (95 kWh) dovoljan je za prelazak 359, odnosno 365 kilometra u slučaju nešto niže Coupé karoserijske verzije e-tron S Sportback.
Za kočenje Audijevog najsnažnijeg elektropokretanog SUV-a čija je masa s dodatnim elektromotorom bez sumnje veća od mase standardnog e-trona (2.565 kg) brinu diskovi većeg prečnika na kojima su prednje čeljusti sa po šest klipova, a e-tron S standardno je postavljen na 21-inčnim točkovima iza kojih se krije adaptivni zračni ovjes koji je optimiziran za više snage i veću masu.
Audi E-Tron S do prvih kupaca trebao bi stići krajem ljeta, a osnovna cijena za neznatno skuplju karoserijsku verziju Sportback u Njemačkoj iznosi 96.050 eura.