Audi SQ5 TDI predstavljen je 2012. godine kao izuzetno zanimljiv crossover koji pokreće snažni trolitarski turbodizelski motor sa 313 KS i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta. Nekoliko godina nakon premijere u Audiju su odlučili da je došlo vrijeme za još snažniju varijantu spomenutog automobila, pa je predstavljen SQ5 TDI plus čiji je 6-cilindarski trolitarski TDI motor pojačan na 340 KS, uz vrijednost najvećeg obrtnog momenta koja sada iznosi 700 Nm, čime je Audijev turbodizelski crossover sada snažniji i od nedavno predstavljenog modela SQ5 Competition čiji motor razvija 326 KS.
Iznenađenje je da dodatne konjske snage u ovom slučaju nisu utjecale na performanse, pa i SQ5 TDI plus od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,1 sekunde, a njegova maksimalna brzina elektronski je ograničena do 250 km/h. U slučaju skidanja elektronskog ograničenja maksimalne brzine za očekivati je da bi SQ5 TDI plus ipak bio nešto brži od slabijeg modela. S obzirom na performanse automobil se može pohvaliti izuzetno niskom prosječnom potrošnjom goriva koja iznosi 6,6 litara nakon 100 pređenih kilometara. Prosječna emisija CO2 je 174 g/km.
Crossover s performansama sportskih automobila postavljen je na crnim 21-inčnim aluminijskim felgama na kojima su gume dimenzija 255/40. Prijenos snage distribuira se preko obje osovine, a tu je i ograničena blokada zadnjeg diferencijala.
Pored mehaničkih poboljšanja, SQ5 TDI plus dobio je nekolicinu crnih karoserijskih detalja među koje spadaju ručke na vratima, kućišta vanjskih retrovizora, spojler na petim vratima i zadnji difuzor zraka. Vizuelna razlika u odnosu na standardni SQ5 TDI može se vidjeti i na novom dizajnu četverostrukih završetaka izduvnog sistema.
Audi će SQ5 TDI plus obojen Macaw plavom bojom ponuditi u samo 100 primjeraka, a pored ekskluzivne boje karoserije unutrašnjost automobila obložena je crnom Nappa kožom, a sva prošivanja urađena su s koncem plave boje.
Cijena osnovnog Audija SQ5 TDI plus u Njemačkoj iznosi 67.700 eura, a uz opcione pakete iznos raste na 79.700 eura.