Cijena od 75.600 eura
78

Audi predstavio novi A6 e-tron Sedan i Avant, najaerodinamičnije modele u svojoj historiji

D. B.
Audi je zvanično predstavio potpuno novi model A6 e-tron, koji predstavlja značajan korak naprijed u ponudi električnih vozila njemačke kompanije.

Novi A6 e-tron je dostupan u Sportback i Avant karoserijskoj izvedbi te predstavlja direktnu konkurenciju Mercedesovom modelu EQE i BMW-u i5. Za razliku od prethodne, ova generacija će imati isključivo električni pogon.

Što se tiče aktuelnog A6 s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem, on će dobiti facelift, a nakon toga će biti preimenovan u A7, što je je skladu s Audijevom novom strategijom oznaka u kojoj su parni brojevi rezervisani za električne modele.

A6 e-tron je izgledom blizak konceptima iz 2021. (Sportback) i 2022. godine (Avant). Suptilne promjene uključuju blago dorađena podijeljena LED prednja svjetla, istaknutiju crnu hromiranu masku, tradicionalne ručke na vratima i proširena stražnja LED svjetla pune dužine.

Tokom razvoja je poseban akcent stavljen na aerodinamiku, tako da je provedeno više od 1.300 simulacija te je obavljeno mnogo testiranja u zračnom tunelu. Rezultat je najaerodinamičniji Audi ikada. Koeficijent otpora zraka u slučaju Sportbacka iznosi 0,21 Cd, čime je nadmašio direktne rivale, ali ne i Mercedes-Benz EQS s njegovih 0,20 Cd. A6 Avant e-tron je najaerodinamičniji karavan u svojoj klasi s koeficijentom otpora zraka od 0,24 Cd.

Što se tiče unutrašnjosti, armaturna ploča i centralna konzola su uveliko preuzeti od Audija Q6 e-tron. Na armaturnoj ploči dominiraju tri ekrana, a to su 11,9-inčni digitalni instrument klaster, 14,5-inčni infotainment ekran i 10,9-inčni ekran osjetljiv na dodir namijenjen suvozaču. Njima se pridružuju dva dodatna ekrana koja služe kao virtuelni retrovizori.

Audi A6 e-tron je baziran na PPE platformi, baš kao i Q6 e-tron i Porsche Macan EV. Osnovni A6 e-tron Performance pokreće jedan električni motor, koji isporučuje 367 KS i koji je uparen s baterijom kapaciteta 94,6 kWh, a koja podržava punjenje do 270 kW. Snaga se prenosi na stražnje točkove. Model A6 e-tron quattro ima pogon na sva četiri točka i dva elektromotora koji isporučuju 426 KS.

S6 e-tron je dobio dva električna motora, koji isporučuju 503 KS, odnosno do 550 KS u slučaju aktiviranja launch controla, kada automobil ubrzava od 0 do 100 za 3,9 sekundi. U budućnosti će ponuda biti proširena još snažnijim RS6 e-tron performance flagshipom, koji će imati i još agresivniji izgled.

Neovisno o pogonu, baterija postavljena u pod ima kapacitet od 100 kWh (94,4 kW neto), a 800V arhitektura podržava 270 DC punjenje. Domet je impresivan, A6 e-tron prelazi između 720 i 750 kilometara, a S6 e-tron između 640 i 670 kilometara ovisno o karoserijskoj izvedbi. Iz Audija je potvrđeno da će se u budućnosti nuditi i manja 83 kWh baterija.

Kada je riječ o šasiji, opcioni adaptivni ovjes nudi četiri nivoa visine vožnje. Odabirom efikasnog moda se automobil spušta za 20 mm pri većim brzinama u svrhu bolje aerodinamike. Osnovni A6 e-tron ima 19-inčne felge s aerodinamičnim dizajnom, dok S Line i S6 e-tron "kotrljaju" 20-inčne felge. Opciono je moguće dobiti i 21-inčni set.

Audi A6 e-tron će se moći naručiti u Evropi od septembra, a početna cijena u Njemačkoj iznosit će 75.600 eura za A6 Sportback e-tron performance, odnosno od 99.500 eura za S6 Sportback e-tron. U oba slučaja će Avant biti skuplji za 1.650 eura.