Kao što je obično slučaj s facelift modelima, RS3 za modelsku 2025. godinu se može pohvaliti očiglednim promjenama dizajna. Masivna rešetka je promijenjena te sada ima novi okvir, a novi usisnici zraka i istaknutiji spliter također daju doprinos atraktivnijem izgledu.
LED dnevna svjetla sadrže 24 elementa poredana u uzorak ciljne zastave, a oni kojima se ne sviđa ovaj dizajn, mogu birati između još tri opcije koje su dostupne putem infotainment ekrana.
Nazad su stražnja svjetla s novom grafikom, vertikalni bočni reflektori i veći difuzor, kao i dva ovalna završetka izduvnih cijevi s crnim okvirima. Audi je proširio i paletu boja dodavši Ascari plavu, Progressive crvenu i Daytona sivu mat boju. Dio standardne opreme su 19-inčne mat crne aluminijske felge, no dostupan je i drugi dizajn u mat tamno sivoj ili sjajnoj crnoj metalik boji.
Kao i odlazeći model, redizajnirani RS3 pokreće 2,5-litarski petocilindrični turbobenzinac, koji razvija 400 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,8 sekundi i dostiže maksimalnih 290 km/h. No, motor nije ono što utječe na bolje performanse, nego je tajna u upravljivosti.
Automobil je dobio unaprijeđeni razdjelnik obrtnog momenta i potpuno varijabilni sistem raspodjele obrtnog momenta, kao i prilagođeni elektronski sistem kontrole stabilnosti te selektivne kontrole obrtnog momenta po točku, ali i adaptivne amortizere. Novi RS3 izbjegava podupravljanje i preciznije ulazi u zavoje, što znači da ih vozači mogu proći pri većim brzinama i ranije pritisnuti papučicu gasa kako bi ubrzali. Preupravljanje je također lakše nego ranije.
Unutrašnjost je također doživjela nekoliko promjena te se može opremiti opcionim karbonskim RS kadicama, novim ambijentalnim osvjetljenjem i kontrastnim koncem na sjedištima, centralnom naslonu za ruke, naslonima na vratima i upravljaču. Nappa koža visoke kvalitete je također u ponudi, a Audi je zaposlio tim od pet hemičara kako bi osigurao da svi odabrani materijali odaju savršen miris novog automobila.
Iz Audija je potvrđeno da RS3 Sedan i Sportback u evropske salone stižu u oktobru. Cijena Sedana u Njemačkoj iznosi 68.000 eura, dok je za Sportback potrebno izdvojiti 66.000 eura.