Dvadeset godina nakon premijernog predstavljanja TT-a prve generacije Audi je pripremio osvježeno izdanje aktuelne treće generacije s kojim stiže decentno redizajnirana karoserija i nekoliko tehničkih poboljšanja.
Iza oznake 40 TFSI krije se dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 197 konjskih snaga i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na prednju osovinu kupci mogu birati ručni 6-stepeni ili automatski 7-stepeni mjenjač sa dva kvačila.
S pogonom preko prednje ili preko obje osovine (quattro) Audi nudi TT s oznakom 45 TFSI, a dvolitarski turbobenzinac u tom slučaju nudi 245 konjskih snaga i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta. S pogonom preko obje osovine ne nudi se ručni mjenjač.
Na vrhu ponude je model TTS, a dvolitarski motor u tom slučaju posredstvom automatskog mjenjača na obje osovine isporučuje 306 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Coupe od 0 do 100 km/h stigne za 4,5, a Roadster za 4,8 sekundi.
Na spisku standardne opreme Audi za TT sada nudi multifunkcionalni upravljač, grijane retrovizore, automatsko uključivanje svjetala i brisača, 12,3-inčnu TFT instrumentnu tablu... Promjene na karoseriji uključuju novu masku hladnjaka, veće usisnike zraka i manje izmjene na zadnjem odbojniku i bokovima karoserije. Pored standardnih 17-inčnih felgi za TT i 18-inčnih felgi za TTS u opciji su 19 i 20-inčne felge.
Cijena osnovnog Coupe modela u Njemačkoj iznosi 35.050 eura, a za osnovni TT Roadster treba izdvojiti 37.500 eura. Audi za najsnažniji TTS Coupe traži 54.500 eura, a za njegovu verziju s mekanim sklopivim krovom 57.500 eura.