Concorde za cestu
21

Bentley će luksuzni Flying Spur sada nuditi i u verziji Speed

E. L.
U verziji Speed u priči oko Bentleyeve čuvene "leteće mamuze" ostaje 6-litarski motor s 12 cilindara.

Treća generacije Bentleyeve ultraluksuzne limuzine Flying Spur premijerno je predstavljena sredinom 2019. godine, a tri godine nakon premijere u čuvenoj britanskoj automobilskoj kompaniji predstavili su "leteću mamuzu" i u verziji Speed s kojom u igri ostaje 6-litarski W12 motor koji je Bentley početkom godine prestao ugrađivati u standardni Flying Spur.

Potpomognut s dva turbopunjača, 6-litarski W12 motor razvija 635 konjskih snaga i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta, a spomenute brojke dovoljne su da 5,3-metarska limuzina (čija je masa 2.437 kilograma) od 0 do 100 km/h stigne za 3,8 sekundi i prestane ubrzavati kada se na displeju brzinomjera pojavi broj 333.

Za adaptivni prijenos snage na obje osovine zadužen je ZF-ov 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila, a u radnom programu Sport većina obrtnog momenta ide prema zadnjoj osovini.

Jasno je da kupcima ovakvih automobila podaci o potrošnji goriva ne spadaju među bitne informacije (prema WLTP normama, prosječna potrošnja Speed Spura je 14,8 litara na 100 kilometara), jer se u ovom slučaju sav fokus usmjerava prema vrhunskim materijalima i opremi u savršeno izolovanom putničkom prostoru najsnažnije Bentleyeve limuzine koju u verziji Speed krase i novodizajnirane 22-inčne felge koje se mogu dobiti u nekoliko boja.

U Bentleyu predviđaju da će Flying Spur u verziji Speed odabrati trećina od ukupnog broja kupaca u Evropi i Sjevernoj Americi, a svaki peti Flying Spur isporučen u zemljama na Bliskom istoku trebao bi nositi natpis Speed.