Aktuelnu Seriju 1 BMW i dalje nudi u u kombinaciji s 3 ili 5 vrata, a kupcima se nudi nekoliko benzinskih i dizelskih motornih opcija, ručni ili automatski mjenjači i pogon preko zadnje ili obje osovine.
S minimalnim kozmetičkim promjenama na dvovolumenskoj karoseriji, najsnažniji u ponudi za Seriju 1 ostaje model M140i koji pokreće trolitarski 6-cilindarski redni turbo benzinski motor s 340 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Osnovni benzinski model (116i) pokreće 1,5-litarski trocilindarski motor sa 109 KS. Slijedi ga 118i koji iz iste konfiguracije nudi 136 KS. Iza oznake 120i krije se dvolitarski četverocilindarski benzinski motor sa 184 KS, a model 125i iz iste konfiguracije nudi 224 KS.
Osnovni dizelski motor u ponudi stiže s oznakom 116d i iz 1,5-litarske trocilindarske opcije nudi 116 KS. S cilindrom više stiže dvolitarski dizel sa 150 KS (118d), a naredni dizelski model je 120d koji također pokreće dvolitarski četverocilindarski motor u koji je "ugurano" 190 KS. Na vrhu dizelske ponude je model 125d (dvolitarski četverocilindarski motor s 224 KS).
Nova generacija trebalo bi da bude spremna do kraja naredne godine i zahvaljujući novoj platformi bit će znatno lakša, bez obzira na povećanje ukupnih mjera koje će za rezultat imati znatno prostraniju putničku kabinu.
Novi M140i vjerovatno će se nuditi s dva cilindra manje i isključivo s pogonom preko obje osovine (xDrive), a njegov dvolitarski četverocilindarski turbo benzinski motor raspolagat će s više od 300 KS, što će u kombinaciji s manjom masom biti više nego dovoljno za izvanredne performanse. U BMW-u će vjerovatno naći način da adekvatno nadoknade zvuk 6-cilindarskog motora, a istraživanje koje su proveli potvrdilo im je da sadašnji vlasnici i potencijalni budući kupci (većina njih) nemaju problem s prelaskom na prednji pogon.