BMW M2 Competition više nije najsnažniji i najbrži Coupe iz Serije 2, jer su u Minhenu završili posao oko ranije najavljene verzije M2 CS koja sa sobom donosi još snažniji motor i unaprijeđen ovjes, a sve je „začinjeno“ s manje kilograma.
M2 CS za koji u M odjelu kažu da je najbliži trkaćem automobilu koji se može koristiti na javnim cestama pokreće dorađen trolitarski redni biturbo motor sa šest cilindara (S55) koji u ovom izdanju razvija 450 konjskih snaga i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je 39 „konja“ više u odnosu na M2 Competition.
Za prijenos snage na zadnju osovinu BMW kupcima nudi da biraju između 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila ili konvencionalne 6-stepene ručne opcije s kojom će CS prilikom ubrzanja od 0 do 100 km/h kasniti 0,2 sekunde u odnosu na kombinaciju s automatskim mjenjačem kojoj do „stotke“ treba 3,8 sekundi. Maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 280 km/h.
Standardna oprema CS-a uključuje ultralagane 19-inčne felge, aktivni diferencijal i adaptivni ovjes s tri radna programa, a karbonsko-keramičke kočnice i spomenute felge u boji zlata (na kojima su gume Michelin Cup 2) ostaju na listi opcione opreme.
Glavna zasluga za manjak kilograma u odnosu na M2 Competition pripada karbonu od kojeg su napravljeni mnogobrojni karoserijski elementi, zaključno s krovom i poklopcem motora, a karbon je svoje mjesto našao i u putničkom prostoru koji je obložen kombinacijom kože i alkantare.
BMW će M2 CS početi da proizvodi u martu naredne godine, a cijena još uvijek nije poznata.