U BMW-u su odmah nakon zvaničnog predstavljanja Coupe modela M4 CS najavili da će i u budućnosti oznaku CS koristiti na najsnažnijim verzijama svojih M modela koje će biti pozicionirane iznad modela s opcionim paketom Competition.
S oznakom CS u slučaju modela M4 stiže dodatnih 10 konjskih snaga i 37 Nm obrtnog momenta pa trolitarski redni 6-cilindarski biturbo motor sada raspolaže sa 460 KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da M4 CS od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,9 sekundi i razvije elektronski ograničenih 280 km/h.
Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se isključivo preko rekalibriranog 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila (M-DCT), a na razočarenje tradicionalista M4 CS neće se (ni opciono) nuditi u kombinaciji s ručnim mjenjačem.
Pored povećanja snage, M4 CS je podvrgnut i adekvatnoj karoserijskoj "karbonskoj dijeti" koja je rezultirala gubitkom 32 kilograma u odnosu na standardni M4.
Rekalibriran je i ovjes, dodatno optimizirana aerodinamika, a tu su i nove ultralagane aluminijske felge na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2 dimenzija 265/35 R 19 naprijed i 285/30 R 20 nazad.
M4 CS je krug na stazi Nürburgring Nordschleife "zatvorio" za 7 minuta i 38 sekundi, što je 10 sekundi sporije od rezultata koji je napravio M4 GTS, ali istovremeno 14 sekundi brže od vremena koje je ostvario standardni M4. Cijena u Njemačkoj: 116.900 eura.