Finalni proizvod je stigao oko godinu dana nakon koncepta te se tako pridružio BMW-ovoj eektričnoj ponudi koju čine još iX3 i iX SUV-ovi te hatchback i3.
Produkcijska verzija izgleda gotovo identično kao Concept i4 što se i očekivalo jer je koncept više bio u formi prototipa blizu proizvodnje, a ne koncept pretjeranog dizajna. Na fotografijama se vidi da je povezan sa sljedećom generacijom Serije 4 Gran Coupe jer dva modela dijele mnogo karakteristika eksterijera.
Stražnja vrata s redizajniranim ručkama na samo da mijenjaju izgled bočnog profila nego i unapređuju aerodinamiku. Ovo rješenje nije rezervisano samo za električni model jer je na špijunskim fotografijama vidljivo i da ih ima Serija 4 Gran Coupe.
Plavi detalji i aerodinamični točkovi razlikuju i4 od nadolazeće Serije 4 Gran Coupe, kao i redizanirani branici te nedostatak izduvniih cijevi.
Većina tehničkih specifikacija je još uvijek misterija, ali se zna da će i4 razvijati do 523 KS u slučaju M Performance modela te da će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde. Također, poznato je i da će domet iznositi do 590 kilometara.
Uskoro se očekuju novi detalji kao i fotografije unutrašnjosti.