Nakon višemjesečne uvodne kampanje BMW je predstavio novu generaciju Serije 4, a novi Coupé sa sobom je donio nekolicinu karoserijskih elemenata koje su Bavarci prošle jeseni predstavili na konceptnom modelu Concept 4.
Najveće promjene na karoseriji u odnosu na prethodnu generaciju Serije 4 odnose se na uvođenje nove velike dvodijelne maske hladnjaka koja i dalje simbolizuje karakteristične "bubrege“, a uveliko je podijelila mišljenja javnosti. Istovremeno, oko izgleda ostatka automobila svi se slažu da je BMW i ovaj put napravio izuzetno skladan Coupé koji će konkurisati sličnim modelima Audija (A5) i Mercedesa (C-Coupé).
Kao i u slučaju prošle generacije, BMW će i novu Seriju 4 u početku nuditi samo kao Coupé, ali će ponuda karoserija uskoro biti proširena Cabrio i Gran Coupé verzijama. Na vrhu ponude bit će verzija M4.
Do tada, osnovna turbobenzinska verzija Coupéa krije se iza oznake 420i, a automobil pokreće osvježen dvolitarski četverocilindarski motor koji u ovom izdanju nudi 184 KS i 300 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da 420i od 0 do 100 km/h stigne za 7,5 sekundi i razvije 240 km/h.
Iza oznake 430i spomenuti četverocilindarski turbobenzinac raspolaže s 258 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog, a dodatni potencijal dovoljan je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi i elektronski ograničenih 250 km/h.
Prije nego što na scenu dođe novi M4 vrh ponude rezervisan je za verziju M440i xDrive čiji trolitarski redni 6-cilindarski biturbo motor uz asistenciju 48-voltne hibridne tehnologije raspolaže s 385 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Automobil razvija 250 km/h i do "stotke" stiže za 4,5 sekundi.
Za kupce u Evropi BMW će novu Seriju 4 nuditi i u kombinaciji s turbodizelskim motorima koji se kriju iza oznaka 420d, 430d i 440d, a dvije snažnije verzije nudit će se samo u kombinaciji s integralnim pogonom. Prve isporuke očekuju se u oktobru, a početna cijena osnovnog modela u Njemačkoj iznosi 45.800 eura.