Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
sve je to krasno i sjajno - kad predje 500 000 kilometara pricacemo..... o servisima dijelovima mrezi podrske...... ipak nekom drugom prilikom....
Ako išta mrzim to je multimedija bez potenciometra (kolceta) za pojačavanje zvuka
Ahaa, kad istekne garancija ili bude vrijeme za zamjenu komponenata i baterija na smeće snjim. Okrenite se oko sebe i pogledajte šta je to kinez napravio a da nije kopiro nekoga ili nije imao licencu.
za te pare jos prilicno dobro izgleda
Kad EU bude imala aute dometa 2000 kilometara, aute će uvaljivati konjima po 300.000 KM
Kina postaje Tito u autoindustriji... Malo se EU koprca sa uvođenjem carina na kineske automobile ali je to sve tanko...
Nije da ja nesto agitiram za pljackasku EU autoindustriju, ali Kina pokusava na vjestacki nacin da stvori monopol tako sto unistava konkurenciju kešom..... ovaj auto je koštao puno više od ovih cifara ali na kineskom tlu subvencijama ubijaju konkurenciju smanjujuci joj prodajne rezultate lokalno u drzavi koja je medju jacim trzistima na svijetu. valjda si skonto