BYD Seal 06 DM-i PHEV je hibrid nove ere koji ima domet od 2.100 km i košta 16.500 dolara
Ukratko, auto ima dužinu od 4,83, širinu od 1,87 i visinu od 1,49 metara. Rastojanje između osovina iznosi 2,79 metara, a danak dizajnu je platio prljažnik od svega 425 litara. S obzirom da se radi o hibridu, njegova masa iznosi 1.775 kg. S prednje strane dominira niska rešetka hladnjaka, što potvrđuje da se ispod poklopca motora nalazi SUS motor, a ručke vrata su djelomično skrivene. Straga se proteže svjetlo preko cijelog prtljažnika, a BYD logo svijetli noću.
U enterijeru preovladavaju poznati detalji iz BYD-ove serije Ocean. Kinezi su koristili mnogo materijala mekanih na dodir s kvalitetnom završnom obradom. Stil upravljača s tri kraka isti je kao onaj korišten na Sealu, dok se iznad njega nalazi 8,8-inčni LCD ekran s instrumentima. Na centralnom grebenu se nalazi prepoznatljivi BYD-ov rotirajući ekran od 15,6 inča, kojim se može upravljati putem glasovnih komandi. Kinezi ističu da unutar kabine nema plastičnih sekcija na kojima ostaju otisci prstiju.
Seal 06 DM-i uključuje šest zračnih jastuka, automatski klima uređaj, panoramski krov s elektronskim sjenilima za zaštitu od sunca, DiPilot L2 pomoć u vožnji, električno podesivo suvozačevo sjedište, kameru za pomoć pri parkiranju, točkove od 18 inča te grijana i ventilirana sjedišta. Sve je to uključeno u paket od 19.240 dolara, koliko ova limuzina košta u najraskošnijoj opremi na kineskom tržištu.
Iako ne omogućava autonomiju od 2.100 km, BYD nudi i jeftiniji paket s manjom baterijom i slabijim elektromotorom po početnoj cijeni od 13.740 dolara, što iz ugla današnjih cijena hibrida u Evropi djeluje nestvarno nisko.
Ono najvažnije, BYD je 1,5-litarski benzinac od 101 KS s visokom termalnom efikasnošću od 46,06 posto upario s dva različita elektromotora i ponudio dvije baterije, manju od 10,1 kWh i kapacitetniju od 15,9 kWh. Ukupna snaga benzinca i elektromotora u slabijoj verziji iznosi 163 KS, dok snažnija izvedba razvija sinergijskih 218 KS. Pogon je prednji, a obrtni moment se prenosi preko CVT mjenjača. Ubrzanje do 100 km/h s jačom izvedbom traje 7,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 180 km/h.
U top izvedbi Seal 06 DM-i ima bateriju od 15,9 kWh s dometom na čistu struju od 120 km. Zajedno sa 65-litarskim tankom za benzin, BYD-ov "priključni" hibrid s potrošnjom od oko tri litra na 100 pređenih kilometara nudi kombinovani domet od 2.100 km po kineskom CLTC standardu, koji je bliži nekadašnjem NEDC protokolu mjerenja, odnosno oko 25 posto manje od aktulenog WLTP standarda.
BYD je prvi kineski proizvođač koji je razvio i stavio u masovnu proizvodnju svoju petu generaciju hibrida. Chery i Geely također rade na PHEV platformama kako bi isporučili slične brojke. Uz stalnorastuće cijene goriva i sve manju popularnost dizelskih modela, ovakav hibrid, po cijenu i da prepolovimo kilometražu u stvarnim evropskim uslovima, može biti zahvalna alternativa za one koji prelaze mnogo kilometara i paze na svaku potrošenu "marku".