Kinezi ambiciozno tvrde
0

Changan Hunter je prvi svjetski pick-up s produženim dometom, prelazi više od 1.000 km s jednim punjenjem

A. M.
Changan predstavlja verziju pick-up modela Hunter s tehnologijom produženog dometa (EREV). Zavisno od izvedbe, ovaj kamionet mogu pokretati jedan ili dva elektromotora uz pomoć 2,0-litarskog turbobenzinca, koji radi isključivo kao generator energije.

Verzija s jednim elektromotorom, postavljenim na zadnju osovinu, generiše 177 KS. Potentnija izvedba s pogonom na sve točkove, ima dva elektromotora, pri čemu onaj na prednjoj osovini dodatno izvlači 95 KS. U oba slučaja 2,0-litarski turbobenzinac, koji razvija 190 KS, djeluje isključivo kao generator električne energije, a ova tehnologija u Kini postaje sve zanimljivija proizvođačima.

Kod oba modela ista je, litijum-željezo-fosfatna, baterija od 31,18 kWh, koja u električnom režimu obezbjeđuje domet od 180 kilometara prema veoma izdašnom kineskom CLTC ciklusu. Ali, esencijalna snaga ovog koncepta je 2,0-litarski benzinac.

Proizvodeći struju za elektromotore, koja se preko generatora pohranjuje u bateriju, benzinski motor osigurava ovom atraktivnom kamionetu autonomiju od čak 1.031 kilometar. Ono što je fascinantnije i pomalo čudno, proizvođač automobila tvrdi da je, bez obzira na verziju sa zadnjim ili pogonom na sva četiri točka, autonomija potpuno ista.

Vozilo je dugo 5.380 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 3.180 milimetara. Kupci mogu izabrati produženu varijantu s duplom kabinom, koja donosi i duži tovarni prostor, ali i veću ukupnu dužinu vozila od 5.630 mm i veće međuosovinsko rastojanje od čak 3.430 milimetara. S druge strane, Changan Hunter ipak ima prilično skromnu nosivost od svega 495 kilograma.

Po pitanju cijena u Kini, koje treba uzeti s rezervom u ostatku svijeta, početna verzija Hunter Warrior Edition Deluxe s jednim motorom i standardnim tovranim prostorom, starta od 139.900 juana, što je otprilike 19.700 dolara. Verzija sa pogonom na sve točkove košta 149.900 juana (21.090 dolara). Duže varijante su skuplje svega 1.000 juana (142 dolara), prenose kineski mediji.

Poređenja radi, jedan od najpristupačnijih pick-up modela u SAD-a je Ford Maverick XL, čija cijena počinje od 24.995 dolara. Ako Changan odluči izvoziti svoj kamionet u Ameriku, tamo će nominalno sigurno biti najpovoljniji, osim ako uvozne takse to ne promijene, što je vrlo izvjesno.