Na tržištu ove godine
8

Citroen predstavio novi C3 Aircross: Sedam sjedišta i električni pogon

D. B.
Citroen je zvanično predstavio novi C3 Aircross, koji predstavlja mješavinu poznatih Stellantisovih proizvoda.

Kada je Citroen predstavio novi crossoverski dizajnerski pravac za svoj najnoviji C3 i e-C3, neki su se pitali kako će naredni C3 Aircross opravdati svoje postojanje osim time što će imati više prostora za noge. No, druga generacija Aircrossa se ne razlikuje zahvaljujući povećanom prostoru za noge, nego po tome što ovaj "džepni SUV" prvi put nudi opciju sa sedam sjedišta zahvaljujući produženom međuosovinskom rastojanju.

Kao što je već navedeno C3 Aircross je mješavina već poznatih modela iz Stellantisa, obline je zamijenio naborima te je usvojio kutijasti dizajnerski jezik već viđen na manjem C3 hatchbacku s koji dijeli poboljšanu Smart CMP platformu. Citroenov kontroverzni novi korporativni logotip zauzima mjesto na rešetki hladnjaka čiji uzorak prati oblik samog logotipa.

Uočljive su sličnosti s Aircrossom predstavljenim za južnoameričko tržište prije 12. mjeseci, no taj model ima drugačije ručke na vratima i više tradicionalniji Citroenov "nos".

U smislu pakovanja, Aircross je veoma blizak nedavno predstavljenom Opelovom modelu Frontera, koji koristi istu platformu te će se boriti za kupce s Citroenom na evropskom tržištu. Nijedna kompanija nije otkrila dužinu međuosovinskog rastojanja, no očekuje se da će biti identične. Ipak, Citroen tvrdi da je Aircross najveći u svojoj klasi, a to je razlog zbog kojeg je "strpan" i treći red sjedišta u njegovoj unutrašnjosti. Opel taj treći red sjedišta još uvijek nije potvrdio za svoj SUV.

Poznato je da je ukupna dužina povećana za 240 mm u odnosu na stari Aircross, tako da je novi model "od branika do branika" dug 4.390 mm. Iz Citroena kažu da više uspravljeno stražnje staklo znači da putnici u trećem redu ipak neće morati saginjati glave.

Kao i svi njegovi mali SUV rivali, Aircross nije namijenjen off-road avanturama iako ima povećan klirens od tla, krovne nosače i obloge karoserije. Citroen nije otkrivao ponudu pogona, no potvrđeno je da će postojati izbor motora s unutrašnjim sagorijevanjem, kao i hibridne i električne opcije.

Prema onom što je dostupno u Stellantisu, može se očekivati 1,2-litarski turbobenzinski motor sa i bez 48-voltne blage hibridne asistencije. Fanovi električnog pogona moći će kupiti potpuno električnu verziju pokretanu jednim elektromotorom, koji isporučuje 156 KS na prednje točkove, dok domet iznosi 402 km.

Više informacija će biti poznato u narednim sedmicama, uključujući otkrivanje unutrašnjosti. Prodaja u Evropi počinje nešto kasnije ove godine.