Još prije nekoliko godina prvi čovjek inžinjerskog odjela Chevroleta u kojem su zaduženi isključivo za Corvette izjavio je da su s Corvettama koje imaju V8 motor iznad prednje osovine došli do maksimuma, misleći pri tome na ukupne performanse i upravljivost sportskog automobila s konceptom motor naprijed/pogon nazad.
Bez obzira na negodovanje tradicionalista koji misle da Corvetta (za)uvijek treba imati dug poklopac motora i kratak "rep", ostati rame uz rame s aktuelnom konkurencijom znači napraviti naredni korak, a u slučaju osme generacije Corvette taj korak bi trebao biti smještaj V8 motora iza leđa vozača i njegovog saputnika.
Sudeći prema posljednjim renderima koji su zasnovani na špijunskim fotografijama testnih prototipa, stvari oko izgleda Corvette C8 s centralno smještenim motorom i nisu tako loše. Prednji poklopac automobila jeste znatno kraći, ali automobil i dalje ima odlične ukupne proporcije. Mnogi se slažu kako je zbog nekolicine karoserijskih detalja C8 zgodna evolucija aktuelnog modela C7.
Poznavaoci prilika oko razvoja nove Corvette tvrde da su posljednji ponuđeni renderi najbliži onome što će Chevrolet premijerno predstaviti naredne godine na Sajmu automobila u Detroitu.