Piše stranice historije
15

Chevrolet Corvette E-Ray stiže s "elektrificiranih" 665 KS

D. B.
Chevrolet Corvette E-Ray (2024) je debitovao kao prvi elektrificirani model legendarnog sportskog automobila.

Corvette E-Ray pokreće 6,2-litarski V8 motor uparen s električnim motorom, a ovaj hibridni pogon isporučuje ukupno 665 KS. Iz Chevroleta tvrde da E-Ray ubrzava od 0 do 100 km/h za nešto više od 2,5 sekundi, što znači da je riječ o najbržem produkcijskom modelu Corvette u historiji. Ovaj automobil prelazi 402 metra za 10,5 sekundi.

Na prednjoj osovini E-Ray ima električni motor koji isporučuje 160 KS i 165 Nm obrtnog momenta, dok sistem napaja litij-jonska baterija kapaciteta 1,9 kWh. U Stealth modu hibridni model Corvette može preći bez korištenja svog V8 motora do 72 kilometra. Ovaj mod se koristi za situacije poput izlaska iz naselja.

Što se tiče motora s unutrašnjim sagorijevanjem, to je poznati LT2 6,2-litarski V8 iz modela Stingray. Ovaj motor razvija 495 KS i 637 Nm obrtnog momenta, a E-Ray ima i novu laganu 12-voltnu litij-jonsku bateruju koja napaja stop-start sistem SUS motora.

Pored toga, E-Ray je opremljen specijalnim The Magnetic Ride 4.0 sistemom ovjesa koji je standardan, a standardne su i Brembo karbon-keramičke kočnice. Corvette koristi Michelin Pilot Sport all-season gume te 20 i 21-inčne felge. Michelin Pilot Sport 4S ljetne gume su dostupne kao opcija.

Kada je riječ o dizajnu, E-Ray model je 9,14 cm širi od standardnog Stingrayja. Dobio je drugačiju prednju masku s istaknutijim horizontalnim elementima, dok su nazad novi otvori integrisani u branik.

Kupci će moći birati između 14 boja karoserije, uključujući Riptide plavu, Seawolf sivu i Cacti boju. Carbon Flash oznake su standardne, a kupci će moći opciono dobiti i druge karbonske karoserijske dodatke. Također, E-Ray će biti dostupan s ekskluzivnom linijom preko karoserije u Electric plavoj boji, dok će crni završeci izduvnih cijevi i svijetle oznake biti opcija. Kupci će moći birati između četiri dizajna aluminijskih felgi, a u ponudi će biti i karbonska verzija.

Svi primjerci novog modela Corvette imat će poboljšanu tehnologiju za pomoć vozaču, koja uključuje pomoć u držanju vozila u traci, kao i upozorenje na napuštanje trake, upozorenje na sudar, automatsko kočenje u hitnim situacijama i drugo.

Prodaja počinje nešto kasnije ove godine, tačan datum nije određen, ali se očekuje da će to biti zapravo drugi dio godine.

Što se tiče cijena, 1LZ coupe će koštati 104.295, a 1LZ kabriolet 111.295 dolara. Obje cijene su bez odredišnih naknada.