Cuprinu Atecu i dalje pokreće isti 2,0-litarski četverocilindrični turbobenzinac koji razvija 296 KS, a snaga se na sva četiri točka prenosi putem sedmostepenog DSG mjenjača. Crossover od 0 do 100 km/h ubrzava za respektabilnih 4,9 sekundi.
Novosti nema mnogo, kalibrirano je upravljanje i odziv na pritisak papučice gasa kako bi Ateca bila maksimalno agilna, a vozač dobio bolji feedback. Istina, crossover izgleda drugačije zahvaljujući novoj rešetki hladnjaka, branicima i LED svjetlima, a u unutrašnjosti je napredniji infotainment sistem te upravljač s dugmadima.
Cupra Ateca je dobila i DCC adaptivni sistem kontrole šasije, specijalni Cupra max-attack mod vožnje, bučniji izduvni sistem s četiri završetka izduvnih cijevi, a u ponudi su i opcione Brembo kočnice.
Mnogo je detalja u boji bakra, sjedišta pružaju bolju potporu, a tu su i dodatni sportski detalji.