Premijera u Sarajevu
95

Cupra je stigla u BiH: Nova sportska marka velikih ambicija

Klix.ba
(Foto: Klix.ba)
Kompanija Porsche BH je večeras u krugu predstavnika medija, VIP gostiju, prijatelja kompanije BE THE IMPULSE eventom predstavila potpuno novu marku na našem tržištu. Nakon dugog iščekivanja, Cupra kao zasebna i prestižna marka je sada zvanično dostupna i BH kupcima koji sada iz prve ruke mogu vidjeti šta nudi ovaj proizvođač.
CUPRA je nekonvencionalan brend namijenjen prije svega različitim pokretačima promjena koji spaja emocije, elektrifikaciju i performanse kako bi inspirisao svijet. Sve je počelo 2018. godine, od strane nekolicine vizionara sa željom da izazovu status quo te ponovo osmisle savremeni sportski stil.

Prvo vozilo koje je utjelovilo ambiciju i karakter brenda koji izaziva okolinu bila je CUPRA Ateca. Jedinstven model u svom segmentu. Dvije godine kasnije, brend je lansirao kralja lavova, CUPRA Leon. Bio je to prvi model marke sa širokim spektrom snažnih motora i prvi elektrificirani model CUPRA, zahvaljujući plug-in hibridnom motoru visokih performansi.

Nakon toga uslijedio je prvi samostalni model, CUPRA Formentor. Formentor je prvi model u historiji ekskluzivno dizajniran i proizveden za marku CUPRA, a koji je već izazvao veliki interes i postigao ogroman uspjeh i sada je ovaj crossover SUV najprodavaniji model kompanije. Pravi je magnet za nove kupce koji su u potrazi za ekskluzivnošću, inovativnošću te intuitivnim i dinamičnim doživljajem vožnje. CUPRA Formentor objedinjuje prednosti vozila s vrhunskim performansama i kvalitete SUV vozila i sreman je razmaziti i najzahtjevnije vozače. Ovaj vrhunski sportski crossover dostupan je s bogatom ponudom od sjajnih pet pogonskih verzija, od osnovne izvedbe 1.5 TSI od 150 KS do najmoćnijeg Formentora VZ5 od čak 390 KS.

CUPRA dokazuje da su elektrifikacija i sportski duh savršeni spoj, te 2022. proširuje svoj asortiman sa CUPRA Born modelom, prvim 100% električnim vozilom marke, modelima s različitim kapacitetima baterija, kao i snažnijom e-Boost verzijom. Plug-in hibridna tehnologija je pokazala da je elektrifikacija dio CUPRA-inog DNK, a raspon vozila koja imaju koristi od ove tehnologije je narastao kako bi obuhvatio veliki dio asortimana brenda.

Do 2024. asortiman plug-in hibridnih modela uključivat će još više opcija i veći doseg. Timu se pridružuje CUPRA Terramar, sportski SUV koji odaje počast Terramaru, oblast Sitges, kombinujući smjele proporcije sa upečatljivim dizajnom. Ovaj emotivni, sportski i elektrificirani SUV odvesti će kompaniju na luksuzno tržište i to na ključno mjesto SUV segmenta, segmenta koji se najbrže razvija u Evropi. Proizvodit će se u Mađarskoj, u Audijevoj fabrici u Györu, a biće dostupan s motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem, kao i sa novom generacijom plug-in hibridnih pogonskih sklopova omogućavaju domet od oko 100 km u potpuno električnom načinu rada.

CUPRA Tavascan, drugi potpuno električni CUPRA model stići će na tržište 2024. godine, nakon čega slijedi prvi gradski električni automobil marke, inspirisan konceptom CUPRA UrbanRebel. Model koji je razvijen za buntovniji električni svijet stiže 2025. godine. "UrbanRebel" je više od automobila za CUPRU. Ovo je model koji za cilj ima demokratizaciju električne mobilnosti. Dokaz da električni automobili ne moraju biti dosadni, već da mogu biti seksi, zabavni za vožnju i istovremeno pristupačani.

Iz Cupre ističu da su automobili samo dio njihove priče. Jedan od ključnih elemenata uspjeha CUPRA marke je CUPRA Tribe.

"CUPRA tribe iz dana u dan oblikuje suštinu našeg brenda: energičan stav, buntovni duh i nekonvencionalan način razmišljanja“, rekao je Antonino Labate, direktor strategije, poslovnog razvoja i operacija u CUPRA-i. Labate se putem video veze obratio i prisutnima na sinoćnjoj premijeri, i poželio svim dobrodošlicu u Cupra Tribe.

CUPRA je osvojila prvenstvo PURE ETCR električnih touring automobila 2021. godine i nastavlja da učestvuje u Extreme E, off-road takmičenju električnih SUV vozila. Brend je službeni partner FC Barcelone u automobilizmu i mobilnosti, premium sponzor World Padel Toura i službeni sponzor eSports Cluba Finetwork KOI. U saradnji sa brendovima kao što su Primavera Sound i De Antonio Yachts, stvoren je CUPRA lifestyle univerzum. CUPRA tribe je sastavljen od tima ambasadora koji žele biti pokretačka snaga promjena. Među njegovim članovima su i njemački golman Marc Ter Stegen, zatim dobitnica zlatne lopte i najbolji FIFA-in nogometaš Alexia Putellas i osvajači zlatne olimpijske medalje Adam Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto.

"Znamo tačno gdje želimo da idemo i obećavam vam će biti interesantno. Svaki pojedinačni model koji ćemo predstaviti na tržištu bit će korak naprijed na našem putu.” rekao je Wayne Griffiths, predsjednik i CEO marke Cupra. “Ostaćemo vjerni sebi i biti autentični, to je duh Cupra energije. Uradićemo ovo na Cupra način, kao i uvjek. Budućnost je električna. Budućnost je Cupra.”

Foto: Klix.ba
Foto: Klix.ba

Za Bosnu i Hercegovinu Cupra ima zaista velike planove, ali ujedno nudi i potpuno novi koncept kupovine i samog iskustva. Tako u novom prodajnom salonu možete vidjeti urbani dizajn s konceptom garaže, dok će samu ponudu modelu u početku činiti Formentor i Leon, dok naknadno stižu Ateca, a na ljeto i električni Born.

Uz poseban dizajn, boje i materijale, ali i odlične performanse Cupra će se isticati i odlično odmjerenim cijenama. Tako je na Cupra BiH konfiguratoru osnovni Formentor dostupan od 58 hiljada konvertibilnih maraka, dok je ponuda motora zaista bogata i svestrana. Uz osnovni 1,5 TSI motor od 150 KS dostupan je poznati 2,0 TSI u verzijama sa 190 i 310 KS, dok će vrhunac ponude za Formentor naknadno biti model VZ5 sa proslavljenim petocilindričnim motorom zapremine 2,5 litara o 390 KS. Uz to nudi i opciju pogona na sve točkove, s tim da su slabiji modeli dostupni uz ručni mjenjač a snažniji uz brzi DSG automatski mjenjač.

U skladu s ovako širokom ponudom Cupra ima velike ambicije na našem tržištu, pa u svojoj prvoj godini prisustva kod nas planiraju prodati više od 100 modela, ili oko 70 odsto prodaje marke SEAT u BiH, dok je plan da vrlo brzo budu mežu 10 najprodavanijih marki na našem tržištu.