Proizvodnja u Mađarskoj
12

Cupra predstavila novi Terramar, agresivni španski SUV za novu eru

A. M.
Nakon prilično dugog perioda promocije, Cupra zvanično predstavlja novi Terramar. Radi se o SUV-u C segmenta, španskom bratu Volkswagen Tiguana, nazvanom po stazi Autodrom de Sitges-Terramar, rodnom mjestu marke Cupra.

Novi Terramar ima dužinu od 4.519 milimetara, širinu od 1.863 milimetara, visinu od 1.584 milimetara, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2.681 milimetar.

Estetski, SUV prati najnoviji dizajnerski jezik brenda, naglašavajući brojne sportske varijacije. Na prednjoj strani se ističu predimenzionirani otvori za zrak, kao i svjetlosni potpis sa tri trouglasta Matrix LED Ultra modula.

Devet vanjskih boja

Felge mogu biti veličine od 18 do 20 inča. LED prednja svjetla, spojena crvenom trakom koja također integriše osvijetljeni amblem marke, upotpunjuju paket.

Paleta boja eksterijera uključuje devet nijansi: Century Bronze Mat, Enceladus Grey Mat, Dark Void, Fjord Blue, Glacial White, Cosmos Blue, Timanfaya Grey, Midnight Black i Graphene Grey.

Generalni izgled kabine preuzet je sa Tiguana, ali je Cupra ostavila trag, posebno u pogledu kvaliteta materijala. Naravno, vidljivi su i neki elementi specifični za brend koji novom Terramaru daju sportskiji izgled.

Digitalna instrument tabla ima ekran od 10,25 inča, a ekran multimedijalnog sistema je veličine 12,9 inča. Head-up displej je također dostupan, kao i vrhunski audio sistem sa 12 zvučnika, koji potpisuje Sennheiser. Sportska sjedišta su standardna i dolaze u varijanti od recikliranog materijala ili u kombinaciji reciklirane tkanine i kože.

Raznolik asortiman benzinaca i hibrida

Ulaznu varijantu pokreće 1,5-litarski eTSI blago hibridni sklop, koji razvija 150 konjskih snaga čiji "moment" se na prednju osovinu prenosi preko 7-stepenog DSG mjenjača. Kupcima će na izbor biti ponuđena i jača 2,0-litarska TSI jedinica u dvije varijante, sa 204 KS i 265 KS. Ovi turbobenzinci dolaze u "društvu" pogona na sva četiri točka.

Zatim slijede dvije plug-in hibridne verzije, slabija sa 204 KS i moćnija sa 272 KS. Sklop se sastoji od TSI jedinice od 1,5 litara, električnog motora i baterije od 19,7 kWh. Čisto električni domet, prema tehničkoj specifikaciji, premašuje 100 kilometara.

Baterija se može puniti na brzom DC punjaču snage do 50 kW. Sportsko ogibljenje je standardno uz smanjeni razmak od tla za 10 milimetara u odnosu na mehanički identične modele kao što je recimo Tiguan. Ponuda uključuje i Dynamic Chassis Control sistem, ali i Akebono kočioni sistem, koji je na listi opcija.

Nova Cupra Terramar dizajnirana je i razvijena u Barceloni, ali će se proizvoditi u Audijevoj tvornici u Gyoru u Mađarskoj. Prvi primjerci stići će na tržište početkom 2025. godine.