Model je nazvan Avatr 12 (izgovara se "jedan, dva) i predstavlja elegantni četverovratni coupe koji izgleda poput sedana, no nazad je kao hatchback. Na haubi je takozvani Halo Display, crni LED ekran koji omogućava automobilu da "komunicira" s ljudima oko njega.
Automobil je dug 5.020, širok 1.999 i visok 1.460 mm, a njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 3.030 mm. Dostupan je s dvije pogonske opcije, a obje koriste CATL-ove cell-to-pack ternarne litij-jonske baterije.
Verziju s pogonom na stražnje točkove pokreće električni motor od 313 KS, dok verzija s pogonom na sva četiri točka ima dva motora koji zajednički isporučuju 578 KS. Oba modela posjeduju bateriju kapaciteta 94,5 kWh, koja osigurava domet između 650 i 700 kilometara.
Slično kao i Polestar 5, četverovratni hatchback coupeovskog izgleda nema stražnje staklo, nego je tu kamera koja šalje sliku uživo na digitalni retrovizor.
U unutrašnjosti kineskog električnog automobila je produžena armaturna ploča s lebdećim elementima, što podsjeća na elegantni svemirski brod s krilima koja se izvlače između prednjih vrata. Tu jei i široki ekran koji prati dužinu armaturne ploče i djeluje kao takozvani digitalni prozor, dok se putem centralnog ekrana pristupa svim aplikacijama i podešavanjima.
Iznad je elektrohromatski stakleni krov koji omogućava odabir providnog i neprovidnog moda jednostavnim pritiskom na prekidač, a tu su i nevidljivi ventilacijski otvori kao i zero-gravity sjedišta.
Automobil je opremljen s 29 senzora, uključujući tri Lidar senzora i centralni kompjuter visokih performansi koji čine Huawei Advanced Driving System (ADS) 2.0.
Avatr je osnovan 2018. godine, a njegov prvi model Avatr 11 (izgovara se "jedan, jedan") je električni crossover koji je u Kini debitovao 2022. godine.